Spoilerlipje...
- rene en erica
- 4th Gear member
- Berichten: 980
- Lid geworden op: 17.07.2007 - 14:49
- Locatie: ten post (gr)
ziet er niet verkeerd uit.samen met de mistlampen en de koplampwissertjes een erg dikke voorkant.
groet'n uut grunn
- Blade
- 5th Gear member
- Berichten: 2265
- Lid geworden op: 22.07.2007 - 15:04
- Locatie: Haarlemmermeer
- Contacteer:
Ik was het van plan te gaan doen met boutjes (M4) maar het kan denk ik ook best met parkers.
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 82
- Lid geworden op: 04.11.2007 - 13:30
- Locatie: Landgraaf
De lip heeft 8 aansluitpunten orgineel (geloof ik)
Ik heb er 6 bij gemaakt voor de stevigheid, 2 extra aan bijde zijkanten en 2 in het midden van de bumper en daarna alles vast gezet met m6 bouten en moertjes.(je moet wel even voorboren)
Zet hem maar goed vast want je zult vaker de grond gaan raken als je iets te hard een drempel overgaat.
Ik heb er 6 bij gemaakt voor de stevigheid, 2 extra aan bijde zijkanten en 2 in het midden van de bumper en daarna alles vast gezet met m6 bouten en moertjes.(je moet wel even voorboren)
Zet hem maar goed vast want je zult vaker de grond gaan raken als je iets te hard een drempel overgaat.
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1429
- Lid geworden op: 19.11.2006 - 16:35
- Locatie: venhuizen
en van de 940 onderlip is het zo dat de zijkanten mooi uit komen met de orginele bumper van de 440? morgen op de zaak op de betonnen vloer maar eens meten hoeveel ruimte ik nu heb onder de bumper. dan weet ik waar ik rekening mee moet houden.
volvo 480ES
volvo 440 1.9 TD
volvo V40 1.9D 115PK(getuned naar 144pk)
Skoda octavia 1.6D greenline businessline 2014
volvo 440 1.9 TD
volvo V40 1.9D 115PK(getuned naar 144pk)
Skoda octavia 1.6D greenline businessline 2014
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 03.11.2006 - 21:25
Ik zal hem niet met parkers vastzetten.
Ik had de mijne met 8 m6 boutjes vastgezet en toen ik een drempel iets te hard nam en de lip de drempel raakte trokken de voorste boutjes dwars door de lip heen.
Dus met parkers kan je het dan helemaal wel vergeten.
Ik had de mijne met 8 m6 boutjes vastgezet en toen ik een drempel iets te hard nam en de lip de drempel raakte trokken de voorste boutjes dwars door de lip heen.
Dus met parkers kan je het dan helemaal wel vergeten.
Rijd nu: 740 sedan b204ft 1990
s80 2.9 automaat 1999
Ex Volvo's : 460 turbo 1995
360 2.0 gl 1986
s80 2.9 automaat 1999
Ex Volvo's : 460 turbo 1995
360 2.0 gl 1986
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 82
- Lid geworden op: 04.11.2007 - 13:30
- Locatie: Landgraaf
Dat hoeft niet, Je hebt 2 manieren.sjoerdb schreef:en van de 940 onderlip is het zo dat de zijkanten mooi uit komen met de orginele bumper van de 440? morgen op de zaak op de betonnen vloer maar eens meten hoeveel ruimte ik nu heb onder de bumper. dan weet ik waar ik rekening mee moet houden.
1. Dat je hem gelijk maakt met de zijkant van de bumper (maar dan zit de lip te ver naar achter en sluit het niet mooi aan met de voorkant)
2. Of je zet hem verder naar voren dan sluit die mooi aan met de voorkant van de bumper(alleen sluit de lip dan niet mooi aan op de zijkant van de bumper, dan heb je dus dat de lip iets te kort is aan de zijkant)
Ik denk dat je dat wel eventueel kunt oplossen met een 2e lip.
En dan gaan zagen, plakken en plamuren/polyesteren.
Maarja als dat het allemaal waard is.
Het is een kwestie van smaak hoe je de lip plaatst.
Ik vond het toen mooier dat die beter met de voorkant van de bumper afsloot en nam ik die te korte stukjes maar voor lief.