Mijn vraag aan jullie? Waar hebben jullie de knoppen van de Bluetooth carkit laten plaatsen? Of waar heeft de dealer die geplaatst?
Ik bedoel dus de onderstaande unit
Ik heb hem bij een demo wagen op de centerconsole zien zitten, tussen de 2 grote linkse knoppen. Dat vond ik heel erg lelijk staan. Weten jullie een plaats die esthetisch verantwoord is?
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk. Volvo S40 MY2012 DRIVe, Ice White, Business Edition Pro, Winter line Volvo 480 GT Turbo 1995, Paris Blue Volvo C30 1.6D Sport MY09 BSR, Electric Silver, Season Line, Business Line 1, Bodykit, dual exhaust
midden boven de centerconsole zit hij bij mij, en rechts van de centerconsole de brodit houder voor mijn telefoon. Moeders de vrouw klaagt wel dat ze hem raakt als ze de auto in de 5 zet, maar ik heb nergens last van (laat de versnelling in de 5 glijden i.p.v. te klutsen zoals moeders, maar eerlijkheidsgehalve dien ik te melden dat zij hooguit 500 km per jaar maakt metd e auto en ik de overige 40.200....lol)
Ik heb ook al 1 gezien die de unit naast de 12V stekker had zitten....over het stukje waar nog extra knopjes geplaatst kunnen worden. Zag er ook wel strak uit moet ik toegeven
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk. Volvo S40 MY2012 DRIVe, Ice White, Business Edition Pro, Winter line Volvo 480 GT Turbo 1995, Paris Blue Volvo C30 1.6D Sport MY09 BSR, Electric Silver, Season Line, Business Line 1, Bodykit, dual exhaust
dan moet je kijken wat je doet als je een binnenkoment gesprek krijgt, en ben je met de ogen van de weg. Boven aan de middenconsole is in mijn ogen het veiligst ik heb trouwens de CK7-W van Nokia, die is iets anders.
Boswachter schreef:dan moet je kijken wat je doet als je een binnenkoment gesprek krijgt, en ben je met de ogen van de weg. Boven aan de middenconsole is in mijn ogen het veiligst ik heb trouwens de CK7-W van Nokia, die is iets anders.
Gevoelsmatig zou ik zeggen dat het knopje van de unit indrukken blindelings zou moeten lukken, net zoals schakelen ook lukt.
De knop die jij nu hebt, heb ik bij mijn huidige leaseauto (Fiat) naast de pook zitten, maar ik neem altijd op door op mijn mobiel te drukken die in de carkit zit. Daar kijk ik toch al naar om te zien wie belt
Die Nokia-knop is trouwens ook kleiner dan de Bluetooth unit van Volvo (wat weer Motorola is)
lancer schreef:Even los van de plaats, kun je niet beter een Parrot nemen? Kost even veel volgens mij en meestal kan de dealer die ook leveren.
Als je hem lelijk (de motorola) vindt kun je hem ook nog altijd onder het rolluikje in de bekerhouder doen
Dat Bluetooth geval zit standaard bij een C30 Sport
Anders zou er een Parrot inkomen
Koots schreef:je krijgt de knoppen op het stuur, op het centrale display krijg je dan te zien wie er belt... Werkt perfect!
Je maakt in ene mijn hele dag goed!!