ON TOPIC Bartbart simpson schreef:soms is kaal beterBen schreef:Ik zou er toch wel zo'n extra aluminium ding op de neus bij kiezen. (zoals bij die bruine)
Zonder is hij een beetje kaal.

ON TOPIC Bartbart simpson schreef:soms is kaal beterBen schreef:Ik zou er toch wel zo'n extra aluminium ding op de neus bij kiezen. (zoals bij die bruine)
Hm.. Zou bijna denken dat jij hier van de lijn gaat..Ben schreef:ON TOPIC Bartbart simpson schreef:soms is kaal beterBen schreef:Ik zou er toch wel zo'n extra aluminium ding op de neus bij kiezen. (zoals bij die bruine)
Bart kennende sloeg dit op mijn (en zijn) haardrachtJohann schreef:In de zin van kaal is beter als het op een auto slaat dan kan ik Bart z'n reaktie alleen maar als on topic zien. En dan de reaktie... Zo ken ik je niet Ben..
Persoonlijk vind ik het dure opsmuk en het draagt niets toe aan de wagen tenzij het uitzicht.RDtrans schreef:ik heb de achter-voor-en zijkanten wel laten bezetten met die xc lijsten en de prijs vond ik nog ok,nu 900€ voor de zijtreden vond ik ook duur + ze zijn niet gemakkelijk om in en uit te stappenGDV schreef:Voorkant vind ik niet knap,achterkant is beter.
Alutreeplanken zou ik nog durven nemen maar ik vind ze duur.
Normaal gingen ze vandaag in volle productie maar is uitgesteld tot donderdag wegens slechte audit.(controle)RDtrans schreef:beste heren van het topic:
nog even terug naar de leveringen
het laatste nieuws is dat in heel west Europa de voertuigen op het zelfde moment zouden worden geleverd bij de daelers
Dat wordt dan een aardige logistieke uitdaging.RDtrans schreef:beste heren van het topic:
nog even terug naar de leveringen
het laatste nieuws is dat in heel west Europa de voertuigen op het zelfde moment zouden worden geleverd bij de daelers
Officieel vanaf 1 november Hanshans anesthesie schreef:Wanneer kunnen we hem dan gaan bekijken bij de dealer. (ik verwacht trouwens als XC rijder een persoonlijke uitnodiging :drinking: )
voel jij je nu vooral eens vrij om uit de doeken te doen hoe het echt zit.......jwv50 schreef::shock:
Deze Volvo-salesmanager van dealer Van Houdt (een dealer in de Vlaamse Kempen) in dit filmpje flatert toch wel heel erg : het city safetysysteem werkt niet vanuit de grille maar vanuit de voorruit bovenaan centraal.
Alleen de advanced cruise control werkt vanuit de grill, het is trouwens een optie , daar waar het city safetysysteem standaard is.
Ronduit beschamend dat zulke mensen datgene niet kennen wat ze moeten verkopen.
Volvo moet niet wachten. Gewoon uitleveren wat er nu staat en dat ding zo snel mogelijk op de weg zien te krijgen.Ben schreef:Officieel vanaf 1 november Hanshans anesthesie schreef:Wanneer kunnen we hem dan gaan bekijken bij de dealer. (ik verwacht trouwens als XC rijder een persoonlijke uitnodiging :drinking: )