Je hebt beiden gelijk. Velgjes koop ik er dan wel zelf bij en ik wou een andere kleur nemen maar die lijkt uit het kleurenpallet verdwenen te zijn?
Heb eens mijn archief boven gehaald kleur was flint grey. Dit zou perfect passen bij Cacao interieur. Misschien gewoon wit proberen? Op de nieuwe brochure staat hij in gewoon wit. Zeer mooi maar iets voor opt Belgisch platteland?
Lijkt me ook. Maar moet aan m'n budget denken dus R-design zal er helaas niet bij zitten.
Heb vandaag een Matt gold gezien. Niet mis maar niets voor mij denk ik.
Nog een belg van mijn leeftijd die wacht op het salon om een nieuwe te bestellen. Mijn keuze gaat wel naar een V50 d5 (manueel) of misschien een V70 of XC60 (afhankelijk van exacte prijs en rijeigenschappen).
Zelf heb ik alleen nog maar een S80 d5 geartronic gereden en was ik niet tevreden over de versnellingsbak.
2 maanden wachten is eigenlijk niet veel. Mijn vaders vorige wagen had 9 maanden wachttijd (Range Rover), maar mijn moeders Renault was er in 2 weken.
Electric silver is erg mooi, maar saphire black icm R-design is ook niet te versmaden.
V50 2.0D kinetic MY05 - Flint grey metallic - 16"; ??
V50 2.0D momentum MY09 - Chameleon blue pearl - HP audio - winter line - 17"; spartacus
BMW F800ST MY09
besteld thuis: XC60 D3 AWD - Summum - Xenium pakket - Saville Grey - 18"; Merac
Spijtig genoeg is het nog te vroeg om de salonvoorwaarden te weten te komen. Vorig jaar weet ik dat het TopLine pakket aan 300 euro verkrijgbaar was. Ik hoop dit jaar op hetzelfde.
Ik heb nog een andere route om een flinke korting te krijgen. Maar ik weet dit nog niet zeker. Vader van een vriend werkt in de Ford fabriek te Genk en kan tot 20% korting krijgen op Ford. En aangezien Volvo ook tot de Ford groep hoort. Het enige nadeel is dan dat die persoon de wagen 6 maanden op zijn naam moet inschrijven. Kan natuurlijk geregeld worden.