In verband met de aanhoudende stroom van verschillende, soms grote, soms kleine
gebreken hebben we, mijn dealer, Volvo CL en ik geprobeerd tot een oplossing te komen
wat helaas niet is gelukt. Dit heeft me doen besluiten de XC90 terug te doen naar Volvo
CL . Hiermee stopt dan ook het toch fijne gevoel wat ik, en met mij mijn vrouw, ondanks de
alle problemen hebben gehad van het Volvo rijden. Inmiddels een andere auto gekocht
waarvan ik het merk hier niet wil noemen, omdat het simpelweg mijn ding niets, maar of
ik daar het zelfde rijplezier aan ga beleven moet nog blijken.
Al met al zou ik willen dat het allemaal anders was gelopen, persoonlijk heb ik best wel
spijt dat ik uit de 70 series van Volvo ben gestapt, want die was echt foutloos. Tja, hoe
kunnen zaken soms lopen… Overigens ben ik best wel wat teleurgesteld in de rol die
Volvo NL hierin heeft vervuld. Oké, toegegeven ik vorm mijn oordeel op de informatie die
ik krijg van Volvo CL (zij hebben met Volvo gesproken over de situatie) maar als alles echt
zo is gelopen als men mij wil doen geloven trek ik de conclusie dat één partij uit deze
hele geschiedenis ons niet langer wenst als klant. Verbijsterend maar helaas meer dan waar.
Goed, de XC90 gaat dus binnenkort retour en daarmee komt dan ook het einde inzicht van
mijn aanwezigheid op dit forum. Ik wil iedereen hier bedanken voor de leuke Volvo tijd die
ik toch heb mogen beleven. Succes allemaal, en nog veel rijplezier toegewenst met jullie
Volvo’s.
Groet,
Bert