Help mijn V40 lekt!

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
MDA
5th Gear member

Stap ik vanmiddag in mijn V40, ligt er water bij de handrem en pook... een beetje onderzoek leert al snel dat het water van de hemel komt, percies bij de binnenspiegel en de leeslampjes/gordelverklikker...

Ik balen, maar toen ik buiten bij de afdichting van de ruit ging kijken shrok ik nog meer: duidelijke bubeltjes in de lak! AARRGHHH... Roest!

Ik ga morgen even mijn garage bellen, maar ik ben bang dat dit een duur grapje gaat worden.... ruit eruit, schuren en spuiten, en voorruit terugkitten (liefst meteen een nieuwe want deze is her en der licht beschadigd).

Heeft iemand dit ook meegemaakt, of heeft iemand nog nuttige tips?
V40 phI 2.0 16v, vol leder, airco, VDO nav, Roofrails en bekrast door een stuk tuig!
laheije
4th Gear member

Een tip i.v.m. de ruit, als je wa extra verzekerd bent kan je er gratis een nieuwe laten inzetten.
Voor wat betreft de roest, toen ik een nieuwe ruit er in heb laten zetten was de rand ook aan het roesten op 1 plaats wel niet groot maar toch.
Ik denk dat er wel meer auto`s last van zullen hebben alleen in een beginstadium kan je het niet zien omdat het onder de rubber zit.
Succes met het repareren.
Huub
Wie schrijffouten vindt mag ze houden
MDA
5th Gear member

Hoe bedoel je dat dit onder de verzekering valt (ik heb inderdaad WA+)? Ik kan toch alleen een nieuwe voorruit laten plaatsen als mijn voorruit schade heeft... toch?
V40 phI 2.0 16v, vol leder, airco, VDO nav, Roofrails en bekrast door een stuk tuig!
laheije
4th Gear member

Nee zie pm
Van alles is mogelijk.
Huub
MDA
5th Gear member

dank... dat had ik inderdaad al een beetje in gedachte...
laheije
4th Gear member

Ja maar het is niets wat de wet niet toelaat toch?
Dat ik het per pm heb kenbaar gemaakt is om te voorkomen dat er te veel berichtjes komen van wat vertel je me nou, en daar is niemand mee gebaat.
Huub
MDA
5th Gear member

yes... helemaal duidelijk.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”