zie link
Gelukkig heeft de auto het goed gehouden en zijn we bijna ongedeerd eruit gekomen.....mijn vriendin heeft nog wel hoofdklachten en vlekkerig voor de ogen gevoel....
Even voor de duidelijkheid dit is een foto zoals ik hem 2 jaar terug nog had...

Nu ben ik dus de klos want mijn auto is dus uit 1993 en de dagwaarde is veelste weinig ...ik weet niet precies hoeveel...
Had twee weken terug nog de hele einddamper vervangen ...
Om nog maar niet te praten over wat er nog meer is gebeurt..zoals de distributie snaren...nwe olie en filters allemaal nog pas gedaan...zucht zucht....ik ben doodziek ....heb werkelijk alles aan die auto gedaan om hem zo te krijgen dat ik er nog jaren plezier van kon...hebben....
Motorblok heeft 164.000km gelopen en kan nog jaren mee..
Hij kan tegen de 220 km halen want dat heb ik er ook mee gereden en dat standaart!!
Nou nu ziet hij er dus zo uit:

en de deze:

Ik ben dus lekker de klos...ik baal mijn auto had ook nog ABS,Cruisecontrol orgineel,Airco,enzevoort ..en alles werkt perfect !!
zie maar weer eens eentje terug te vinden die alles erop heeft en ook nog zwart is!!
Vandaar
Ik weet nog niet wat me te wachten staat en de expert is ook nog niet geweest.....
Hij staat daar tot ik weet wat er nu verder moet....en ik weet het even niet....
Ik dacht aan onderdelen verkoop....
Misschien heeft iemand nog een ideetje of goede tip....
groeten bap
mods-edit > Titel: Ja ik ben de lul:kopstaartbotsing mijn 440 turbo is nu total aangepast.
Links en foto's aangepast.