ik, koppig als ik ben, geloof dat niet en heb dus vanavond de bekleding grondig gemold, en het signaal opgezocht op de stekker van de ecu(dank haynes voor het incorrect geven van de pin-out). na lang zoeken de kleine draadjes(bruin en geel) gevonden die bij de sensor horen, en daarop krijg ik keurig een signaal wat is opgelopen van 1300 naar 1600 ohm(lauwe motor). Op pinnen 14 en 17 was het dacht ik.
Als ik nu de computer reset, nadat ik de verbindingen grondig heb schoongemaakt, krijg ik toch direct weer de error 1-2-3, zelfs direct na het resetten krijg ik nooit de 1-1-1 alleen maar de 1-2-3.
weet iemand wat het probleem kan zijn? kan het de verbinding IN de ecu zijn die slecht is, en is dit te solderen?
Of kan het zijn dat 1-2-3 toch voor een andere storing staat.
Owja, voor ik helemaal onnozel overkom, de sensor in kwestie is toch dat ding voorop de motor diep weggestopt onder het gasklephuis(blauwe kop)?
Tweede korte vraagje: heeft iemand de correcte pinout voor mijn ecu(1.6i 1996, hij loopt wel op lpg, maar dat maakt volgens mij niet uit, bestaande ecu blijft toch gewoon gelijk? komt alleen een lpg-computer bij)