TomTom ONE XL Alternative Mount Kit

Navigatiesystemen die niet van Volvo zijn. Zoals TomTom, Garmin etc.
Plaats reactie
Puppey
1st Gear member

Ik heb m'n TomTom One V3 bevestigd met een Alternative Mount Kit ... een zgn. bevestigingskit aan een buigzame stang die wordt gemonteerd op een zelfklevende plaat. Alleen nu heb ik het probleem dat de TomTom regelmatig na een uurtje met zelfklevende plaat en al van het dashbord af valt. :x
Da's niet echt handig en ook niet bevordelijk voor m'n TomTom. Ik denk ook dat de kleeflaag hierdoor ook alleen maar zwakker wordt.

Iemand een idee wat ik hiertegen kan doen en/of waar ik een nieuwe zelfklevende plaat kan bestellen, zonder dat ik ook direct een nieuwe bevestigingskit moet bestellen?
V50 1.6D MY08 - Edition II - Black Sapphire Metallic - Leder Off Black - 17"; Spartacus
Mir
3rd Gear member

Ik heb bij tomtom.com zelf die 2 rondjes besteld; werkt perfect!

Wat het doet als je het eraf haalt?..geen idee ;)
Puppey
1st Gear member

Op de site van Tom Tom krijg ik ze niet gevonden ... misschien zoek ik verkeerd, maar heb je wellicht een link of artikelnr. voor me?
V50 1.6D MY08 - Edition II - Black Sapphire Metallic - Leder Off Black - 17"; Spartacus
Guestuser

--text verwijderd--
Puppey
1st Gear member

Dan heb ik blijkbaar toch niet goed genoeg gezocht :oops: ... bedankt voor de link!! .. nu kan ik tenminste een nieuwe bestellen :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie 'niet Volvo'”