hallo
we hebben verleden week een paar beslissingen genomen ivm onze wagens: zoals jullie mss weten rijden we hier (mijn vrouw en ik) twee auto's!
ik meestal de toyota previa 2.0 d4d en soms de volvo v50 1.6d
mijn vrouw bolt altijd met de volvo
aangezien de previa stilletjes aan afgeschreven is, zal ik die dan ook tegen begin 2009 vervangen, mijn vrouw daarentegen heeft vroeger altijd de gewoonte gehad om met kleine auto's te rijden, en hoewel de volvo haar aanstaat heeft ze toch steeds voorkeur voor de kleinere auto's!
mijn eerste gedacht was om de previa te vervangen door een v70 , maar aangezien mijn werk blijft die wagen toch te klein, ik ga dus heel waarschijnlijk, om niet te zeggen dat het zo zal zijn de previa inruilen tegen een nieuwe ford galaxy 2.2 tdci ghia business pack, wat ook geen misse wagen is, vooral een fantastische vooruitgang tov de previa die toch maar op een 'luxe' camionnette lijkt!
maar hier komt het minder goede nieuws: mijn vrouw is altijd gek geweest van de fiat 500 (we hebben er trouwens 2 van 1968) die we door de jaren heen gerestaureerd hebben, enfin 1 van de 2 toch.
als gevolg van haar liefde voor die kleine kar, is ze nu van plan om een fiat 500 abarth te bestellen (na nieuwjaar), ik ga haar niet tegenhouden, aangezien het echt de eerste keer is dat ze 100% zelf beslist wat ze van wagen wil kopen!
dit wil dus spijtig genoeg zeggen, dat er hier binnen een paar maand een prachtige volvo v50 te koop zal staan, maar aan de andere kant zal ze dan wel haar droom kunnen realiseren!
het ligt in ieder geval niet aan de volvo of aan volvo in het algemeen dat we deze beslissingen hebben genomen, gewoon een kwestie dat ze langs de ene kant geen auto hebben met genoeg laadruimte voor mijn job, en aan de andere kant de liefde dat mijn vrouw heeft met het italiaans bolhoedje!
maar bon, ondertussen blijf ik hier wel nog actieve volvo forum fan!
tot later
er komt bijna een einde aan ons volvo verhaal
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Jammer dat jullie Volvo weggaat, wel fijn dat je op het forum blijft!
- patrice
- 3rd Gear member
hallo
voila het is zo ver, we hebben dus een fiat 500 besteld voor mijn vrouw, het wordt een 1.4 100pk lounge , funk white (parelmoer) met rood leer, en alles erop en eraan, het is dus een grote verandering tov de volvo, maar ja het is haar keuze en aangezien ze deze auto tof vind ga ik er niet op tegen in gaan!
de abarth hebben we uiteindelijk laten staan, aangezien we nog een paar maanden moeten wachten vooraleer we mogen bestellen!
het goede nieuws voor mij dan is dat de volvo niet direct de deur uit is, aangezien we zomaar 6 maanden moeten wachten op dat bolhoedje!!
groetjes tot later
voila het is zo ver, we hebben dus een fiat 500 besteld voor mijn vrouw, het wordt een 1.4 100pk lounge , funk white (parelmoer) met rood leer, en alles erop en eraan, het is dus een grote verandering tov de volvo, maar ja het is haar keuze en aangezien ze deze auto tof vind ga ik er niet op tegen in gaan!
de abarth hebben we uiteindelijk laten staan, aangezien we nog een paar maanden moeten wachten vooraleer we mogen bestellen!
het goede nieuws voor mij dan is dat de volvo niet direct de deur uit is, aangezien we zomaar 6 maanden moeten wachten op dat bolhoedje!!
groetjes tot later
volvo v50 1.6d topline titanium grey, calacite cream leer, high performance audio, 17 duim aez intenso
- Stinky
- 6th Gear member
- Contacteer:
100pk in zo'n autootje? dat heeft mijn 240 ook! Ongeveer...