Chiptuning XC90!!

Gebruikersavatar
bart simpson
Geartronic member
Berichten: 22418
Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
Locatie: Torslanda
Contacteer:

jacques1966 schreef:
Autogek schreef: Maar Volvo geeft het voor de XC90 wel als verplicht aan.
Ik heb me er niet in verdiept maar ik vermoed dat deze zelfs standaard gemonteerd is.

Jacques
toen nog niet, nu wel
jacques1966
1st Gear member
Berichten: 14
Lid geworden op: 26.08.2008 - 14:49

bart simpson schreef:
jacques1966 schreef:
Autogek schreef: Maar Volvo geeft het voor de XC90 wel als verplicht aan.
Ik heb me er niet in verdiept maar ik vermoed dat deze zelfs standaard gemonteerd is.

Jacques
toen nog niet, nu wel
Vanaf welke datum/bouwjaar is de oliekoeler standaard?

Jacques
Gebruikersavatar
bart simpson
Geartronic member
Berichten: 22418
Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
Locatie: Torslanda
Contacteer:

vanaf de 6 trapsautomaatbakken
Gebruikersavatar
Autogek
5th Gear member
Berichten: 1322
Lid geworden op: 30.12.2007 - 12:29
Locatie: De Lutte
Contacteer:

Zijn er probleemgevallen bekend door chippen. Dan bedoel ik niet motorisch maar met de geartronic?
Edwin.

S40 - V40 - S40 -XC90 - XC70 - XC90 - V70 - XC60 - V40 ex Volvo's

Xc60 R design D4 AWD Wit, luxery winterline - pack connect.. enz..
Gebruikersavatar
Bover
8th Gear member
Berichten: 14870
Lid geworden op: 11.01.2005 - 19:43
Locatie: Auvergne France

alles heeft zijn grens waarden.


ook een geartronic is kapot te krijgen.
15% meer koppel en vermogen bij twee d5 motoren heeft bij mij nog geen problemen opgeleverd.

Het blijft je eigen risico en je verspeelt je fabrieksgarantie met tuning!
Ga praten bij Fasttech Neede of bij Hartog tuning en je hebt ook nog Rica
BLOG: LEVEN IN FRANCE (auto) verhalen over de Franse campagne sinds 2019

Vijf Cilinder Diesel Power: XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
Driving Volvo anno 1995. Obbe Tuning Modificatie....
Gebruikersavatar
Autogek
5th Gear member
Berichten: 1322
Lid geworden op: 30.12.2007 - 12:29
Locatie: De Lutte
Contacteer:

Bover schreef:alles heeft zijn grens waarden.


ook een geartronic is kapot te krijgen.
15% meer koppel en vermogen bij twee d5 motoren heeft bij mij nog geen problemen opgeleverd.

Het blijft je eigen risico en je verspeelt je fabrieksgarantie met tuning!
Ga praten bij Fasttech Neede of bij Hartog tuning en je hebt ook nog Rica
Hey Bob! Alles ok met jou en je auto?
Heb jij de auto dan tot 215 pk laten tunen? Ik dacht dat je wat minder pk,s had genomen.?

Edwin
Edwin.

S40 - V40 - S40 -XC90 - XC70 - XC90 - V70 - XC60 - V40 ex Volvo's

Xc60 R design D4 AWD Wit, luxery winterline - pack connect.. enz..
Gebruikersavatar
Bover
8th Gear member
Berichten: 14870
Lid geworden op: 11.01.2005 - 19:43
Locatie: Auvergne France

XC70 AWD D5 Geartronic Summum, tuning 220pk en 465nwt .

Ik heb eerst 200pk en 435 nw gehad. Dat verschil met origineel was te weinig.
Op de laatste meeting werd het dus 219.6pk en 465.4nt.
Ik heb evenetjes een week met 480 gereden.Tja dat voel je wel.
Maar ben dan wat bang voor de geartronic.

Denk wel als je gewoon rijdt er niet veel kan gebeuren. Het verhoogt wel degelijk je rijcomfort.

Souplesse in alle gebieden van 20 tot 170km/u
:D
BLOG: LEVEN IN FRANCE (auto) verhalen over de Franse campagne sinds 2019

Vijf Cilinder Diesel Power: XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
Driving Volvo anno 1995. Obbe Tuning Modificatie....
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 41053
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Heren, het gaat de topicstarter om de XC90.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Gebruikersavatar
Bover
8th Gear member
Berichten: 14870
Lid geworden op: 11.01.2005 - 19:43
Locatie: Auvergne France

:oops: die Ben kijkt ook overal :wink:
BLOG: LEVEN IN FRANCE (auto) verhalen over de Franse campagne sinds 2019

Vijf Cilinder Diesel Power: XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
Driving Volvo anno 1995. Obbe Tuning Modificatie....
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”