Ik ben op zoek naar een technische beschrijving van een parkeerverwarming voor mijn S80. Wie kan mij hierbij van dienst zijn? Tevens een vraag voor degenen die een parkeerverwarming bezitten: Ik heb het gevoel dat het ding nogal veel herrie maakt, en dat dit niet goed is. Vanwege mijn ervaring met eerdere kachels (In Volvo-trucks) ben ik van mening dat dit vrij geruisloos moet zijn. Bij mij lijkt het wel of iemand konstant in een varkensblaas staat te blazen....
Heeft iemand een suggestie? Alvast bedankt (ook namens mijn buurman)johnstro@planet.nl
Parkeerverwarming Benzine
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Dat kan alleen een moderator 

Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- silvervägen
- 1st Gear member
Mijn "Standheizung" maakt ook behoorlijk wat lawaai. Een echt heteluchtkanon.
Zo 's morgens vroeg voordat het verkeer op gang komt valt dat echt op.
Ook op het duitse forum (www.volvo-forum.de) wordt er over de herrie geklaagd. De oplossingen daar variëren van andere diameter brandstofleiding (ik geloof dat dat alleen bnij diesels helpt), tot het demonteren en goed schoonmaken van alle onderdelen en dan met name de schoepen van het ventialatorwiel. Echt stil schijn je ze niet te krijgen
Ik ga nog even op zoek naar de technische beschrijving.
Zo 's morgens vroeg voordat het verkeer op gang komt valt dat echt op.
Ook op het duitse forum (www.volvo-forum.de) wordt er over de herrie geklaagd. De oplossingen daar variëren van andere diameter brandstofleiding (ik geloof dat dat alleen bnij diesels helpt), tot het demonteren en goed schoonmaken van alle onderdelen en dan met name de schoepen van het ventialatorwiel. Echt stil schijn je ze niet te krijgen
Ik ga nog even op zoek naar de technische beschrijving.
S80 2,0T
- silvervägen
- 1st Gear member
John, van welk jaar is je auto. Er is een verschil tussen de 'benzine' systemen van s80 vóór week 38 van 2001 en daarna.
S80 2,0T
- silvervägen
- 1st Gear member
Van het bijgevoegde plaatje word je misschien wat wijzer? :?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
S80 2,0T
- silvervägen
- 1st Gear member
of deze???
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
S80 2,0T