Speciaal voor mensen zoals ik (2m+) of 'Hightower' uit Police Academy? Kunnen we gelijk op de achterbank zitten...RhodanXC schreef:Wat het voor nut heeft, behalve bij schoonmaken, weet ik niet maar het kan wel.

Speciaal voor mensen zoals ik (2m+) of 'Hightower' uit Police Academy? Kunnen we gelijk op de achterbank zitten...RhodanXC schreef:Wat het voor nut heeft, behalve bij schoonmaken, weet ik niet maar het kan wel.
Kun je je XC ook nog fatsoenlijk volladen omdat je natuurlijk geen ruimte genoeg hebt in dat kleine campertje:RhodanXC schreef:In de XC kun je ook de bestuurdersstoel naar voren klappen, zit hetzelfde mechanisme op als bij de passagiersstoel. Wat het voor nut heeft, behalve bij schoonmaken, weet ik niet maar het kan wel.Barryam schreef:Ben je ook op de hoogte dat je de bijrijders stoel kunt neer klappen naar voren toe, onderaan de achterzijde van de voorstoel zitten links en recht een hendeltje. Als je deze omhoog trek, scharniert de rugleuning naar voren. handig om lange voorwerpen mee te kunnen nemen
fluz schreef:2) Na het wisselen van een lampje van het dimlicht is dit niet te controleren met het gele knopje op de afstandsbediening. De nieuwe lamp gaat pas branden als de motor gestart is en hij door de auto "herkend" wordt
Dit meen je niet. Wist je dat echt niet?prospirit schreef:Waar ikzelf ook laat achter kwam,is dat de Hu 803 ook voorin een wisselaar heeft,hier kan je 4 cd's in laden ,dacht dat ik alleen een 6cd wisselaar achterin had.Dus totaal kan je 10 cd laden.
toppertje schreef:waar ik mij een beetje over verbaas is,dat schijnbaar niemand
zijn instructieboekje leest.
de meeste "gadgets"staan hier wel in.
Zit nu ff op de bank en niet in de VLO, maaruh wat doet dit verborgen menu dan wel?gjburg schreef: - Verborgen menu in de radio door aan/uit knop lang in te drukken
De bestuurdersstoel van men S60 ook!!Barryam schreef:Ben je ook op de hoogte dat je de bijrijders stoel kunt neer klappen naar voren toe, onderaan de achterzijde van de voorstoel zitten links en recht een hendeltje. Als je deze omhoog trek, scharniert de rugleuning naar voren. handig om lange voorwerpen mee te kunnen nemen
Ja bij het schoonmaken, en voor de wat jongere volvorijders onder ons is het ook wel handig als je samen met je vriendin even op de achterbank van het uitzicht gaat genietenRhodanXC schreef:In de XC kun je ook de bestuurdersstoel naar voren klappen, zit hetzelfde mechanisme op als bij de passagiersstoel. Wat het voor nut heeft, behalve bij schoonmaken, weet ik niet maar het kan wel.Barryam schreef:Ben je ook op de hoogte dat je de bijrijders stoel kunt neer klappen naar voren toe, onderaan de achterzijde van de voorstoel zitten links en recht een hendeltje. Als je deze omhoog trek, scharniert de rugleuning naar voren. handig om lange voorwerpen mee te kunnen nemen
hoop dat je gezichtsvermogen geen + 10 / +10 is anders valt er nog weinig te genieten :signlol:Ja bij het schoonmaken, en voor de wat jongere volvorijders onder ons is het ook wel handig als je samen met je vriendin even op de achterbank van het uitzicht gaat genieten
arjanjr schreef:Zit nu ff op de bank en niet in de VLO, maaruh wat doet dit verborgen menu dan wel?gjburg schreef: - Verborgen menu in de radio door aan/uit knop lang in te drukken
En geraak ik daar? Ik heb links de RTI-speler zitten...gjburg schreef:
- Verbandtrommel in vak bij rechter achterspatbord (weet niet of dit standaard is of van vorige eigenaar)
- Achter het linker spatbord een gevaren driehoek