Sneller dan verwacht, hoor ik net dat mijn nieuwe V50 bij de dealer binnen is. Zoals het er nu naar uit ziet, kan ik hem volgende week vrijdag ophalen

Zodra ik hem heb, post ik wat foto's!
Deprimerend, nog een 75 nachtjes voor ik de mijne bestel.IWCJLC schreef:Dank! Nog maar 9 nachtjes slapen, haha
I feel your pain.... Da's wel balen zeg. Weet je wel al, wat je precies qua uitvoering gaat bestellen?kmser schreef:Deprimerend, nog een 75 nachtjes voor ik de mijne bestel.
Da's serieus kl*te... Bang afwachten dan maar zeker...IWCJLC schreef:Net het trieste nieuws gekregen, dat de communicatie bij mijn dealer een beetje te wensen over laat... Hij is nog niet binnen!! Komt volgende week bij de dealer pas binnen en ik hoor vandaag een nieuwe leverdatum
Daar ben je lekker mee, fijne dealer. Mij is vandaag verzekerd dat ik uiterlijk 30 november de auto krijg... Nog negen lange weken te gaan.OscarCookie schreef:Da's serieus kl*te... Bang afwachten dan maar zeker...IWCJLC schreef:Net het trieste nieuws gekregen, dat de communicatie bij mijn dealer een beetje te wensen over laat... Hij is nog niet binnen!! Komt volgende week bij de dealer pas binnen en ik hoor vandaag een nieuwe leverdatum
Exact staat het nog niet vast, maar waarschijnlijk een V50 D5 summum. Wat er nog bij komt hangt af van de condities van het moment. Het moet in het budget passen. Ik vrees dat de 2.4i teveel verbruikt voor mij (en niet meer in de prijslijst staat voor belgië).IWCJLC schreef:I feel your pain.... Da's wel balen zeg. Weet je wel al, wat je precies qua uitvoering gaat bestellen?kmser schreef:Deprimerend, nog een 75 nachtjes voor ik de mijne bestel.