Daar heb je het al: ze zeggen het zelf:

Nou dat zal je verbazen...wij hebben enkele jaren de omgekeerde stap gezet, namelijk een Citroën XM ingeruild op een S60. De keuze was toen ofwel een nieuwe C5 of de S60. De reden om de S60 te kiezen was dat we de algehele kwaliteitsbeleving in de Volvo veel beter vonden. Veel meer solide gevoel. Maar qua zit- en rijcomfort was de XM en is de C5 onovertroffen! Soms mis ik hem nog wel eens als ik weer door zo'n drempelzone heen rij..Battlecruiser S80 schreef:De eerste tegenvaller zal het zitcomfort zijn.
"Oh, wat mis ik m'n lekkere dikke vette Volvostoel!"
Mijn ouders hadden in 1990 een toen nieuwe Peugeot 605 3.0 SV, was verder een fijne auto maar die stoelen waren veel te zacht. Als er nu eens iemand met mij meer rijd beginnen ze meestal dat de stoelen zo lekker zitten.Ben schreef:"Gaan zitten in een Franse autostoel kun je vergelijken met het gaan zitten in een hoop str...!" Zei een bekende van mij eens.
Dat zal misschien wel maar van een XC70 naar een C5 en een C3 XTR is toch een stapje terug lijkt mij, en dat valt meestal tegen.Ramon&Ramon schreef:Niks mis met een Citroen.