verlichting midden console vervangen
-
- Starter
wil de verlichting bij de blower en kachel vervangen. Hoe precies te handelen?Mijn volvo 440 resoneert bij 2000 toeren ,enig idee wat de oorzaak hiervan kan zijn?Hoor graag een en ander. vr.gr. wim
-
- 3rd Gear member
Hoi wim,
Ik heb toevallig precies hetzelfde gedaan eergisteren. je moet eerst je knopjes eraf halen, eraf trekken met tang. Dan met schroevendraaier 't frontje eraf wippen (links rechts met schroevendraaier en boven en onder valt ie in paar gaatjes.) dan met punttang kun je zo de lampjes er voor uit trekken, trek je zo uit de fitting. Nieuwe lampjes plaatsen en klaar. succes!
Ik heb toevallig precies hetzelfde gedaan eergisteren. je moet eerst je knopjes eraf halen, eraf trekken met tang. Dan met schroevendraaier 't frontje eraf wippen (links rechts met schroevendraaier en boven en onder valt ie in paar gaatjes.) dan met punttang kun je zo de lampjes er voor uit trekken, trek je zo uit de fitting. Nieuwe lampjes plaatsen en klaar. succes!
- stefmen
- 3rd Gear member
Ik heb het ook gedaan eergister.. Geen kunst aan zoals schaefer al zegt. Knopjes hoeven trouwens niet eerst eraf. Gewoon die plaat eraf wippen met een schroevendraaier. Lampjes trek je zo eruit met je handen.
Volvo S40 2.0 Turbo - '99 - Climate Control - Halfleder - LM velgen - Cruise Control - Stoelverwarming - 243.000
Volvo 440 1.8i - '96 - Airco - Halfleder - LM velgen - 158.000
Volvo 440 1.8i - '96 - Airco - Halfleder - LM velgen - 158.000
-
- Starter
bedankt voor de snelle reactie, Ga het morgen meteen oplossen. groeten Wim[quote="schaefer"]Hoi wim,
Ik heb toevallig precies hetzelfde gedaan eergisteren. je moet eerst je knopjes eraf halen, eraf trekken met tang. Dan met schroevendraaier 't frontje eraf wippen (links rechts met schroevendraaier en boven en onder valt ie in paar gaatjes.) dan met punttang kun je zo de lampjes er voor uit trekken, trek je zo uit de fitting. Nieuwe lampjes plaatsen en klaar. succes![/quote]
Ik heb toevallig precies hetzelfde gedaan eergisteren. je moet eerst je knopjes eraf halen, eraf trekken met tang. Dan met schroevendraaier 't frontje eraf wippen (links rechts met schroevendraaier en boven en onder valt ie in paar gaatjes.) dan met punttang kun je zo de lampjes er voor uit trekken, trek je zo uit de fitting. Nieuwe lampjes plaatsen en klaar. succes![/quote]
-
- Starter
Ook bedankt voor de snelle reactie.Weet je misschien ook wat de oorzaak van dat brommen zou kunnen zijn bij 2000 toeren? Gr, Wim
-
- 3rd Gear member
als je iets hoort resoneren bij alleen 2000 touren (vrij lage toeren nog) zou ik 't zoeken in het uitlaatcircuit. Lek, los (klappert ergens tegenaan). Even op de brug en iemand op 2000 toeren gas vast laten houden. Gewoon luisteren waar dan het geluid vandaan komt. Zonder brug kan natuurlijk ook, wel lastiger.
suc6
suc6
- Iroll
- 6th Gear member
Probeer eerst eens te achterhalen waar het geluid vandaan komt. Dan kan je al wat dingen uitsluiten. Zou bijv. ook een kapotte motorsteun kunnen zijn. Ruk eens flink aan je motorblok en laat iemand flink gasgeven terwijl je de motor bekijkt. Het blok mag dan maar weinig bewegen/kantelen.