Wij hadden dit jaar een pension gereserveerd dus zijn lekker een nachtje overgebleven hoef je ook niet zo vroeg op en ben je lekker fris om aan de rit deel te nemen
De rit begon in Vlissingen bij de bioscoop. De start was om 11.00 en de rit was ongeveer 90 km lang en eindigde ook weer in Vlissingen bij de bioscoop. De auto's varieerde van een echte gebruiksauto met de nodige sporen van gebruik tot echte parels. De rit was echt mooi en goed uitgezet, veel mooie plekken en dorpen gezien.
Het allermooiste was dat ik met mijn schoonmoeder (zij stuurde ik navigeerde) de 4e plek mochten betreden. Geen slechte prestatie zeker als je nog nooit slalom heb gedaan met een volvo 145, tjonge wat een logge bak is dat dan.(mijn schoonmoeder liet dit aan mij over) Maar nul paaltjes om en 1 sec langzamer dan een 164 met stuurbekrachtiging. Wij zaten op 21 sec.
Er was ook een volvo daeler die een aantal nieuwe volvo's presenteerde, maar geef mij maar een oudje.
Hier volgt een foto reportage
Het pension.

Zaterdag avond nog even gegeten in Middelburg bleek dat daar op het plein een oldtimershow was geweest, er stonden nog een 3 tal wagens de rest was vertrokken.

Dan nu de dag dat iedereen arriveerde op de parkeerplaats bij de bioscoop.