Ik had nooit iets met auto-stickers... maar na een flinke rit door Europa met mijn 2 [toen nog kleine] koters op de achterbank kon ik het niet laten de kont van mijn Pipo te beplakken met zo'n toeristische streek-sticker, jeweetwel, zoals je ze vroeger veel zag op campers, caravans en lelijke eendjes....
Sindsdien heb ik wel weer iets met die stickers... het geeft mij en mijn auto toch iets van een eigen identiteit... wel een beetje oppassen dat het niet echt ordi gaat worden natuurlijk...
Hoe denken jullie over stickergebruik? Zijn Volvorijders allemaal fatsoensrakkers of durven jullie je klassebak best een plakkertje te geven?
PLAKPLEZIER?
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Ja, maar het maximum is één!! En dan wel Volvo-gerelateerd.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
- Reitse
- 5th Gear member
- Contacteer:
Moet ieder voor zich weten.... zolang er niet ongevraagd op mijn klassebak geplakt wordt...
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
- ps-amazon
- 6th Gear member
- Contacteer:
één (kleine) gestileerde "plakboodschap" kan soms best aardig zijn;
ik rij regelmatig rally's en dan ben je mbt het plakwerk stevig aan de beurt; op de portieren je startnummer, staat best wel stoer op zo'n klassieke bak, maar helaas moeten er tegenwoordig steeds vaker stickers van de rallysponsor bij en dat is qua kleur en/of boodschap wel eens een stuk minder; voordeel is dat 't tijdelijk is; moet altijd wel erg voorzichtig de stickers eraf trekken, zal niet de eerste keer zijn dat ik een halve vierkantemeter lak "meeneem"
ik rij regelmatig rally's en dan ben je mbt het plakwerk stevig aan de beurt; op de portieren je startnummer, staat best wel stoer op zo'n klassieke bak, maar helaas moeten er tegenwoordig steeds vaker stickers van de rallysponsor bij en dat is qua kleur en/of boodschap wel eens een stuk minder; voordeel is dat 't tijdelijk is; moet altijd wel erg voorzichtig de stickers eraf trekken, zal niet de eerste keer zijn dat ik een halve vierkantemeter lak "meeneem"
- ps-amazon
- 6th Gear member
- Contacteer:
heb ik wel eens geprobeerd, maar de eerste raakte ik kwijt op de autoroute, de andere werd 's nachts gejat; steeds op en af plakken gaat stevig krassen, de vorm van de sponsorstickers verandert steeds etc. etc.; gelukkig wordt de kwaliteit van de rallystickers steeds lakvriendelijker en moet je gewoon meer geduld hebben bij het verwijderen en een föhn gebruiken bij het "losweken"
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Ik heb op mijn Volvo:
- geen dealersticker
- geen sticker van het forum
- geen sticker van de caravanclub
- en zelfs geen sticker van mijn eigen bedrijf !
Kortom: geen geplak op mijn auto. Hij is zwart en zwart zal hij blijven. Kijk maar in de header van dit forum, daar staat ie :razz:
- geen dealersticker
- geen sticker van het forum
- geen sticker van de caravanclub
- en zelfs geen sticker van mijn eigen bedrijf !
Kortom: geen geplak op mijn auto. Hij is zwart en zwart zal hij blijven. Kijk maar in de header van dit forum, daar staat ie :razz:
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Hoewel:
Voor een goeie actie zou ik wel iets op mijn achterruit willen plakken:
www.golfenvoor555.nl
Maar daar zijn helemaal geen plakkers voor :?
Voor een goeie actie zou ik wel iets op mijn achterruit willen plakken:
www.golfenvoor555.nl
Maar daar zijn helemaal geen plakkers voor :?
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- Reitse
- 5th Gear member
- Contacteer:
Plaklettertjes halen bij de GAMMA Ben 

If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
- ps-amazon
- 6th Gear member
- Contacteer:
volkswagens voor 555 € ??? moet niet gekker worden.........
- Oz-740
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Amieke850 schreef:Hoe denken jullie over stickergebruik? Zijn Volvorijders allemaal fatsoensrakkers of durven jullie je klassebak best een plakkertje te geven?
Oz-740 -diemaar1,maarwel eenheleanderestickeropz'nvolvoheeft-

- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
Ik heb eigenlijk een allergie voor stickers. Rij ook niet met een sticker/kentekenplaathouder van Hooftman of de 850 club rond. Nouja, een klein 850 club stickertje op de achterste zijruitjes. En de steigerende eland.
Op de 343 komt wel een kentekenplaathouder van V3C.
Op de 343 komt wel een kentekenplaathouder van V3C.
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- volvorider
- 5th Gear member
- Contacteer:
Niet echt Volvo like!
www.everyoneweb.com/volvorider
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
- Paul
- Geartronic member
op beide volvos is alles erook af. ook geen SCM stickertje.
Op mijn eigen auto zitten alleen die SCM stickertjes erop, en nog mijn dealerplaat, moet erook nog af.
Sticker die er wel op komt is van Zwitserland, maar zodra het jaar om is is die sticker natuurlijk ook verdwenen!
Op mijn eigen auto zitten alleen die SCM stickertjes erop, en nog mijn dealerplaat, moet erook nog af.
Sticker die er wel op komt is van Zwitserland, maar zodra het jaar om is is die sticker natuurlijk ook verdwenen!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
-
- 4th Gear member
Wat is een 'SCM stickertje'?Paul schreef:op beide volvos is alles erook af. ook geen SCM stickertje.
mvg