Overigens is mijn nieuwe auto een Porsche 911 geworden....... Dat krijg je ervan als je rond gaat kijken, geen rationele redenen die aan deze aankoop ten grondslag liggen. Maar gelukkig staat er nog een 940 voor de deur.

Dat schrikken deed ik van de S80 ook al....Ben schreef:Een 911 is gewoon een hebbeding
Je kunt ook voor 'weinig' een Rolls kopen maar schrikt van de ondehoudskosten.
940 is nog altijd 29 meer dan 911!Marcel schreef: Maar gelukkig staat er nog een 940 voor de deur.
Klopt helemaal, er ligt geen enkele rationele reden aan ten grondslag.Exeres schreef:Dit schreewt haast om foto's"Rare" overstap (vooral op vlak van binnenruimte), maar beide pracht auto's!!
Goede samenvatting, alleen op het punt van bedrijfszekerheid ben ik het niet direct met je eens. De S80 is nogal eens op gang geholpen.....plim schreef:een Porsche 911... vervelend zeg,
Een 911 zou ik ook altijd nog graag willen hebben. Ik heb ooit serieus op het punt gestaan er een te kopen, totdat ik er achter kwam wat bijvoorbeeld het vervangen van 4 remschijven al kostte. Ik heb toen afgezien van de koop. Een Volvo is wat dat betreft veel goedkoper en bedrijfszekerder. Maar mocht ik ooit een groot bedrag winnen in een loterij, dan komt die 911 er wel.
Een 911, maakt niet uit welke, is veel meer waardevast dan een S80
Ik zou zeggen: Geniet ervan! Veel plezier en veilige km's toegewenst in je Porsche.
oja. Hoewel dit een Volvo forum is, mogen er best foto's van je 911 staan hoor !!!! Laat zien zou ik zeggen.
@lingsper; Je vader heeft een hele mooie auto! Het rijdt eigenlijk voor geen meter, maar toch is het een feest. Je bent nog echt 'aan het rijden' zoals het hoort te zijn. Tot en met versie 993 zijn het luchtgekoelde motoren, en geef je in iedere tunnel automatisch gas bijlingsper schreef:Fraaie Porsche, Porsches zijn ook zeer betrouwbaar. Mijn vader heeft (al een jaar of 10) z'n 3e Porsche, een 911 van het type 964 in Cabrio uitvoering van '93. Altijd een feest om in te rijden, zo'n oudere 911 bewijst ook maar weer dat je geen 500+ pk nodig hebt voor veel rijplezier. En het geluid van zo'n luchtgekoelde boxer is onovertroffen! Veel plezier met je 911!
@mightyspawn, de vorige S80 is ook nog helemaal een Volvo, die is nog voor het Ford tijdperk ontworpen en kan dus nog een echte Volvo worden genoemd... Ik vind de types daarna overigens ook nog echte Volvo's maar dat is mijn mening natuurlijk.
Én allebei achterwielaangedreven, én allebei basic in hun eigen segment....Volvo-Sverige schreef:940 is nog altijd 29 meer dan 911!Marcel schreef: Maar gelukkig staat er nog een 940 voor de deur.