Extra pk's zonder chip

Voor kenners: de "Roffel"
Barry (Grillmeister)
5th Gear member

V70 classic schreef:
hans anesthesie schreef:Ik weet niet wat je bedoeld meneer V70 classic. Maar grappig is het niet.
Als je gewoon even leest in mijn profiel ( dat gedeelte wat jij niet of nauwelijks hebt aangemaakt), zie je dat ik zeker niet zo een focus rijdt.

Maar om de zaak even te verduidelijken..een C30, S/V40, V50 en de V70 hebben naast de D5 ook gewone 4 cilinder diesels.
dat klopt die nieuwe zijn ook in 4 cilinder te krijgen,hier heb je een punt.
Maar als je een volvo koets op een focus onderstel pleurt is het voor mij een focus en daar heeft mijn profiel niets mee te maken.En als je niet tegen een grapje kunt ga dan ergens anders azijn pissen.
Terecht die opmerking over de nieuwe 4 cilinders maar mijn profiel is mijn zaak.
En of ik hier gelijk heb over deze stelling doet er eigenlijk niet toe want dan krijg je het gezeur van hoeveel onderdelen mag je gebruiken voordat je een ander merk/model hebt.
Overgins is met een focus weinig mis hoor.
Deze discussie is op dit en andere fora al genoeg gevoerd.
Sikkeneurig? :twisted: Volgens jou zijn dan wel een hele boel auto's niet meer wat het lijkt te zijn... :lol:
Kennissen maken meer macht dan kennis.....
V40 2.0 16V 1996
Chrysler Voyager 2.4i-16V-SE-LX-MT 2001
Volvo 940 estate 2.3 gl
raymond01
3rd Gear member

Direct vermogen aan je karretje toebrengen Turbo los koppelen en de turbo uitlaatgassen vol je blok inblazen.

Volvo V70 2.5T Aut bj 98
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”