Heb een houtinleg gekocht voor de V70 Classic. Gaat om deel waar de radio/knoppen verwarming etc. in zijn verwerkt. Is het omwisselen te doen zonder dashboard eruit te halen? Zo niet, is het dashboard gemakkelijk te monteren? Speciaal gereedschap nodig? Tijd heb ik zat
Volvo V70 Classic 2.5 TDI, Antraciet met. [juni 1998] MAAR, op zoek naar een jongere V70 of XC70 D5!
Ik heb het ooit gedaan. Maar in mijn geval heb ik het hout voor aluminium vervangen. Het is een behoorlijke klus!
Ik heb het uitvoerig beschreven in een topic. Als ik er aan toekom zal ik eens zoeken.
Erin ging sneller ja. Maar je moet niet bang zijn om je halve auto uit elkaar te halen. En je moet even precies weten hoe het moet. Er zitten nogal wat schroeven verborgen achter dopjes en roosters.
Er zitten een paar hele lastige bij. Een ratel met zo'n flexibel eindstuk kan bijzonder handig zijn. Ik had 'm niet.
En je houdt zeker krassen over op je armen. En rugpijn van het rondkruipen onder het stuur. Maar het kan dus wel
Ga er na de Zomervakantie maar eens aan beginnen. Heb orgineel Volvo nephout set op de kop getikt en heb deze na goede voorbehandeling en veel geduld zelf voorzien van een ALU-Look. Afgewerkt met 3 mooie lagen blanke lak.
Moet toegeven dat het er voor een starter erg netjes uitziet.
Oordeel zelf maar als je de foto's bekijkt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo V60 2.0T, POLESTAR ENGINEERED, , 6Speed Manual, Momentum, Business Pack Pro, Driver Support Line, Flamingo Red.
S70-2.4i-140pk-20v Mrt-2000 met Perfo/Aluminium inleg, Heldere koplampen en aftermarked Xenon, RICA TUNED 170PK
Nissan Primera 2.0
Nissan Almera 1.4
Mazda 323 Sedan 1.6 LPG
Mazda 323 1.3 Red Ltd Edition LPG
Mazda 323 GLX 1.7Diesel
Renault 11 TD Diesel
Fiat 127 1050
DAF 11OO Marathon Coupé
Gisteren eindelijk de moed verzameld om het aluminium set te monteren.
Het dashboardkastje het deel waarin de pook e.d. zijn opgenomen zijn het probleem niet maar wel het deel bij de radio en het ecc paneel, dat zit gewoon goed vastgeschroefd met veel schroeven die niet allemaal even simpel te bereiken zijn.
Ben er om 11.30 aan begonnen en was met een eet, en koffiepauze om 16.30 helemaal klaar mee.
Ik moet eerlijk zeggen dat ondanks mijn eigen spuitwerk het er zeer goed uitziet.
Ik ben zeer tevreden met dit frisse nieuwe uiterlijk.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo V60 2.0T, POLESTAR ENGINEERED, , 6Speed Manual, Momentum, Business Pack Pro, Driver Support Line, Flamingo Red.
S70-2.4i-140pk-20v Mrt-2000 met Perfo/Aluminium inleg, Heldere koplampen en aftermarked Xenon, RICA TUNED 170PK
Nissan Primera 2.0
Nissan Almera 1.4
Mazda 323 Sedan 1.6 LPG
Mazda 323 1.3 Red Ltd Edition LPG
Mazda 323 GLX 1.7Diesel
Renault 11 TD Diesel
Fiat 127 1050
DAF 11OO Marathon Coupé