S80 wordt S60

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Johan
5th Gear member

Ik heb net zelf na lang wikken en wegen weer een S60 besteld die mijn huidige D5 (163 pk) gaat vervangen. Ik heb omdat ik ook veel minder km's ga maken gekozen voor de 2.5T. Ik hoop dat ik daar geen spijt van krijg.
Met driver edition en top line pakket heb je nu wel een ongelooflijk rijk uitgeruste auto en dat alles voor een prikkie.

BMW 520D steptronic automaat, high executive, HiFi professional audio, sportstoelen etc. etc.
S60 2.5T Drivers Edition, Top line, Black Sapphire, Sportleder Light Sand, Premium Sound - IMIV, Geïntegr. Telefoon, Orpheus 17, MY2009.
S60 D5 Edition, black sapphire, nordborg light sand, electra 16, high performance audio MY2005.

toppertje
6th Gear member

Volvopa schreef:Ik heb net zelf na lang wikken en wegen weer een S60 besteld die mijn huidige D5 (163 pk) gaat vervangen. Ik heb omdat ik ook veel minder km's ga maken gekozen voor de 2.5T. Ik hoop dat ik daar geen spijt van krijg.
Met driver edition en top line pakket heb je nu wel een ongelooflijk rijk uitgeruste auto en dat alles voor een prikkie.
prikkie?? :roll: :roll:
geen glans zonder wrijving
gertsan
3rd Gear member

Wij hebben de S60 ipv de S80 gekozen omdat wij de s60 toch echt sportiver vonden dan de (oude) S80. Ik stap na 1,5 jaar S60 jaar nog steeds met een smile uit mijn auto. En sound genoeg als ik hem op zijn staart trap hoor.
S60 T5 Comf/Prem/Mobi Geartronic
coolyo0o
2nd Gear member

nou ik heb hem opgehaald,

eerst moest ik toch mij grote lijf ff een plekkie geven na de brede en ruime s80 is het allemaal toch net iets smaller, wel valt me op dat de stoelen lekkerder zitten dan in een s80 terwijl ik toch van leer naar velours ga (kan ik wel harder door de bocht zonder dat de vrouw ernaast glijd) maar de zitting lijkt iets langer. hij is inderdaad iets stugger en doordat ik nu benzine rij en eerst diesel hoor ik allemaal geluiden die ik nog niet eerder hoorde zoals de wielen over het asvalt. heb er nog niet mee op de snelweg gereden dat ga ik morgen ff doen en een lampje in mijn airco console vervangen want er is er 1 stuk (jammer).
ook nog een paarkleine deukjes (was de prijs ook naar) dus uitdeuken zonder spuiten dag moet eerdaags maar komen.
iemand nog een ipod aansluiting over voor een hu 603 anders gaat die er ook uit en mij kenwoodje er weer in.
rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
ik haat bumperklevers vandaag weer 1tje voor me.

VOLVO S60 2.4 170 pk AUT 2001.
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”