Een prachtige auto in een mooie beige kleur, met net bruin leren interieur,
ECC, automaat, elekr + verw spiegels en met al het nodige onderhoud gedaan zoals nieuwe accu, distr riem en uitlaat vanaf kat vervangen.
Ik heb nog geen nieuwe foto's gemaakt, dus voorlopig moeten jullie het even met de verkoopfoto's van marktplaats doen.

Er zit wel wat (klein) werk aan, maar als dat eenmaal allemaal gedaan is, is het echt een beauty.
Afgelopen weekend al wat werk aan verricht met een vriend van me. Zo hebben we de trekhaak verwijdert, een klein gat in de uitlaat gedicht, het magneetje van het armsteunklepje weer teruggeplaatst en het luchtfilterhuis leeggehaald.
Komende week gaat de auto naar de garage. Er zit een tik/bonk in de aandrijflijn die ik eruit wil hebben. Nu had de vorige eigenaar dit ook al laten onderzoeken, echter zonder resultaat. De monteurs van de garage waar ik de auto gebracht heb, hadden ook moeite om het te lokaliseren, maar ze denken dat het uit de handremtrommels komt. Woensdag wordt dit gecheckt en zo nodig het een en ander vervangen. Tegelijk komen er dan nieuwe schijven en blokken op achter en zullen de klauwen weer gangbaar gemaakt worden.
Dan de leuke dingen:
-Volgend weekend worden er een oliedruk-, olietemperatuur-, en turbodrukmeter ingebouwd.
-Een K&N filter is besteld (luchtfilterhuis al leeggemaakt).
-Over een weekje verwacht ik mijn MBC en Air/Fuelratiometer binnen te hebben.
Tot zover mijn eerste bericht over mijn 940, binnenkort meer en betere foto's.