Pas een nieuwe "tweedehands" S60 D5 gekocht naar volle tevredenheid :birdman: .
Nu blijkt het rechter voorraam niet automatisch volledig naar boven en naar beneden te gaan, terwijl ik bij de schakelaar wel twee standen voel.
Is dit normaal, zo nee, kan ik dit eenvoudig verhelpen?
Alvast bedankt
Groeten
Fluz
electrische raambediening
- Walter
- Geartronic member
- Berichten: 24656
- Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
- Locatie: Randstad
- Contacteer:
Als je 'm helemaal doordrukt dan gaat ie helemaal naar beneden. Er is een modeljaar dat niet de mogelijkheid kent 'm automatisch weer naar boven te laten gaan, volgens mij 2003. Verder kan je er zelf denk ik bar weinig aan doen...
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 40970
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Mijn S60 D5 is van Januari 2003 en daar doet het raam aan de bestuurderskant dat wél maar aan de passagierskant niet!
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- fluz
- 3rd Gear member
- Berichten: 340
- Lid geworden op: 05.11.2004 - 10:58
- Locatie: Utrecht
Mijn D5 is van november 2001. De voorste twee schakelaars hebben duidelijk twee voelbare standen. De achterste twee kennen maar een stand. Bij het raam linksvoor (bestuurderszijde) werkt de auto-functie en gaat het raam automatisch volledig naar beneden en weer naar boven. Aan de passagierszijde doen beide standen hetzelfde net als de achterramen, dus knopje blijven vast houden zowel naar beneden als naar boven.
Waarom monteert Volvo een duurdere 2 standen schakelaar en gebruikt deze dan niet? Misschien omdat ze in andere landen wel standaard met die voorziening geleverd worden?
Als dat zo is vind ik dat wel een vreemde bezuiniging op een auto met een nieuwprijs van bijna 40.000 euri.
Mijn vorige auto (een VW A4) had de voorziening gewoon op beide voorramen.
Fluz
Waarom monteert Volvo een duurdere 2 standen schakelaar en gebruikt deze dan niet? Misschien omdat ze in andere landen wel standaard met die voorziening geleverd worden?
Als dat zo is vind ik dat wel een vreemde bezuiniging op een auto met een nieuwprijs van bijna 40.000 euri.
Mijn vorige auto (een VW A4) had de voorziening gewoon op beide voorramen.
Fluz
- Walter
- Geartronic member
- Berichten: 24656
- Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
- Locatie: Randstad
- Contacteer:
Is toch allemaal 1 pot nat: Een Seat Octavia TDI 4 motion quattro ofzonauticbluepearl schreef:vw a4?
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 287
- Lid geworden op: 28.09.2004 - 11:38
ja ik rijd ook in een seat polo shortwheelbase met a3 interieur
- Walter
- Geartronic member
- Berichten: 24656
- Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
- Locatie: Randstad
- Contacteer:
W12??? In een Audi Fabia?? Dat geeft de VW Cupra weer een nieuwe dimensie
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!