Hallo allemaal ik ben dave uit delft en heb sinds een paar weken een volvo 145 gered,, hij stond al z'n 2 jaar stil op een parkeerplaats onder de bomen bij mij in de wijk,, toen kwam mijn vrouw met het idee dat dat wel wat voor mij is .. Dus ik een briefje onder de ruitenwisser gedaan en ja hoor de eigenaar reageerde ,hij zei dat ik hem over mocht nemen voor z'n 500€. Dus ik s'avonds er heen gelopen en ff gekeken...
r dorpel rot, links stukje bodem en dorpel rot, hij had geen rem druk, ongeveer 1a2 cm mos over de wagen,, maar de motor liep wel in 1x zowel op benzine als op gas... Ik heb hem er 200€ voor gegeven en ben een week later naar een kennis gereden waar ik een dagje kon klussen ,, alles gelast remmen ontlucht en gangbaar gemaakt en gewassen, toen naar de apk gereden en jawel goedgekeurd( jippie

)had 2 opmerkingen een stuurbusje moet ik later gaan vervangen en de remleidingen zit wat corrosie op...
Ik rij er nu lekker iedere dag mee naar me werk ( +/- 75km per dag ) echt toppie en veel bekijks hihihih..
Ga hem/haar langzaam steeds een beetje beter en mooier maken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.