De T5 heeft Sculptor velgen, Bart. Erg mooie auto, vanbinnen nog iets strakker dan de 2.4, ondanks de hogere kilometerstand. Proefrit in beiden was zeer overtuigend, met wel een lichte voorkeur voor de T5. Probleem is vooralsnog dat de dealer van de T5 niet zit te wachten op de inruilauto en er dus een schandalige inruilprijs voor biedt. Op de 2.4 wordt nl. wel een redelijke inruilprijs geboden, waardoor het financiële plaatje er ineens heel anders komt uit te zien.Koots schreef:Pff, moeilijk Rutger!
Die 2.4 lijkt sprekend op mijn oude, dus daar gaat mijn hart wel sneller bij kloppen. Aan de andere kant is die T5 met Styla (?) velgen en het achterspoilertje ook om te kwijlen. Km-standen zeggen mij in deze tijd weinig, gaat er meer om hoe er met de auto is omgesprongen, en of het onderhoud aantoonbaar is.
En er moet zeker een S40/EGG grill in
Optie is nog om de huidige auto particulier te verkopen. Iemand hier toevallig interesse in een bloedmooie Topless Zweedse?
(Saab 9-3 Aero cabriolet automaat, zilver met zwart leer en kap, bj 2001). Plaatjes op aanvraag beschikbaar!