Levertijd V50
-
jjbakker
- 2nd Gear member
Kreeg net te horen dat week 45 / 46 zeer waarschijnlijk is dat is idd bijna 4 - 5 weken eerder.OscarCookie schreef:Dat zou misschien wel kunnen meespelen, kben benieuwd naar de evolutie van de bestellingen van joene, jjbakker, ...
- IWCJLC
- 2nd Gear member
Da's goed nieuws, man! Scheelt weer een hoop wachten!jjbakker schreef:Kreeg net te horen dat week 45 / 46 zeer waarschijnlijk is dat is idd bijna 4 - 5 weken eerder.OscarCookie schreef:Dat zou misschien wel kunnen meespelen, kben benieuwd naar de evolutie van de bestellingen van joene, jjbakker, ...
Ik rij een:
| V50 2.4i EII MY09 | Orinoco Blue | Calcite Cream/Dark Beige | Nordic Oak inleg | Silver Roof Rails | iPod Interface | Dakspoiler | 17"; Zaurak Diamond Cut |
| V50 2.4i EII MY09 | Orinoco Blue | Calcite Cream/Dark Beige | Nordic Oak inleg | Silver Roof Rails | iPod Interface | Dakspoiler | 17"; Zaurak Diamond Cut |
- IWCJLC
- 2nd Gear member
Gaaf! Ben erg benieuwd naar de foto's! Succes met de laatste loodjes!
Ik rij een:
-
Mike_V50
- 2nd Gear member
Nu weer even terugkomend op de titel van dit lijntje. Ik kreeg vandaag bericht dat mijn auto die op 6 oktober is besteld, op 27 november binnenkomt bij dealer. Dus nog ruim 7 weken levertijd. Hij heeft mij beloofd, dat indien alles volgens planning verloopt en de auto dan ook daadwerkelijk binnen is, de auto voor 1 december wordt geleverd (deadline leasemaatschappij i.v.m. kentekenregistratie). Dus nu maar hopen dat alles conform planning verloopt
MY 15 V60 D4 Geartronic Summum 181 pk, black sapphire