Zojuist is ineens, uit het niets, mijn Infocentre er mee gestopt. De verlichting brandt nog wel alleen worden er nergens waarden weergegeven. Ook die buitenste groene selectielampjes doen niets. Ook de auto opnieuw starten mocht niet baten, ik vermoed dus dat er om één of andere reden een stekker niet goed meer contact maakt achter de tellerunit.
Moet wel zeggen dat mijn snelheidsmeter soms blijft hangen op een bepaalde snelheid, een klap op het dashboard wil dat nog wel eens oplossen.
Kan iemand mij vertellen of mijn vermoeden kan kloppen EN hoe ik daar het gemakkelijkst bij kom...?
Waar zitten de schroefjes om de tellerbak te demonteren etc?
Infocentre probleem
- 480S60
- 4th Gear member
- Contacteer:
Veel schroefjes voor het dashboard zijn te vinden door van onderaftegen de tellerkast aan te kijken. Verder zitten er schroefjes achter de lichtschakelaars links en rechtsonder achter de knop voor het infocentre en die van de ventilatiebediening. De laatste zit achter het beschermplaatje dat boven het rechter ventilatierooster zit.
Wel eerst het opbergbakje en de radio verwijderen voor het verwijderen van de dashboardcover en daarna de tellerunit.
Wel eerst het opbergbakje en de radio verwijderen voor het verwijderen van de dashboardcover en daarna de tellerunit.
Met vriendelijke groeten,
Arjen
Arjen
- Headlong
- 2nd Gear member
Whaaa!! Kan ik niet gewoon de tellerbak demonteren zonder het hele dashboard uit elkaar te halen? Dat is omslachtig zeg, erg jammer.
Het probleem heeft zich vandaag weleens waar uit zichzelf opgelost maar was wel van plan om de stekkers te bewerken met contactspray o.i.d. Maar als het zoveel werk is en het nu weer werkt, laat ik het maar even zitten...
Het probleem heeft zich vandaag weleens waar uit zichzelf opgelost maar was wel van plan om de stekkers te bewerken met contactspray o.i.d. Maar als het zoveel werk is en het nu weer werkt, laat ik het maar even zitten...
Voormalig eigenaar van: 440 GLT '92
Huidig vervoer:
Volvo 440 Turbo Automaat
Renault 11 TXE Electronic (project)
Huidig vervoer:
Volvo 440 Turbo Automaat
Renault 11 TXE Electronic (project)