*OUD*Poject GeleBanaan *luchtfilterbehuizing*
- gelebanaan
- 4th Gear member
- Contacteer:
Ik wil gewoon eens wat anders proberen. ms grille is ook niet heel schreewerig en dat R-tje zal daar ook weer een plek je krijgen.Dennis schreef:Vind je de huidige grille niet mooi dan? Bescheiden R-tje erin, en daarmee toch anders dan de anderen zonder schreeuwerig te worden...gelebanaan schreef:...
- MS Design Grill...
En niet te vergeten een diagonaal erin.
mvg
dennis
En als het niet bevalt dan doe ik deze er weer op.
- gelebanaan
- 4th Gear member
- Contacteer:
Was toch alle bouten los halen en dan met de hamer er opslaanceebee schreef:Mooie operatie, maar hoe wist je hoe alles los moest?![]()
Ben benieuwd hoe het wordt

maar goed die voorste deur klink was echt een rot baan.
- gelebanaan
- 4th Gear member
- Contacteer:
Dat zie jij goed. Hij wordt nog eens een keer beroemtMarinus schreef:Heeeeej, is dat niet de loods van...uh...??? Ja toch? *kijkt naar CeeBee*

Gelijk een vraagje .
Ik ben nog opzoek naar van die kunstof stukken die onder je achterbumper zit van een phase 1 dus op de hoeken bij de wielen.
Heb jij die nog liggen of weet jij nog iemand die ze heeft.
-
- 4th Gear member
Bedoel je de hoeken die de wielkast afdekken en eventueel kunnen aansluiten op wielkast verbreders??? Die heb ik zoiezo niet en die passen ook niet op een phase 2 achterbumper bumper.
Of bedoel je die grijze stukken die als het ware je sideskirts op de achterbumper verlengen? Die heb ik denk ik niet liggen, maar daarnaar kan ik nog ff zoeken....
Ik heb wel een grijze voorrand liggen zonder de beide hoekstukjes....
Of bedoel je die grijze stukken die als het ware je sideskirts op de achterbumper verlengen? Die heb ik denk ik niet liggen, maar daarnaar kan ik nog ff zoeken....

- gelebanaan
- 4th Gear member
- Contacteer:
Ik ben dus op zoek naar de grijze stukken die je sideskirts door trekken op je achterbumper deze passen namelijk goed op een phase 2 en vindt persoonlijk dat de lijn die van af je voorbumper komt mooi door loopt naar je achter bumper ipv stopt voor je achterwiel.Marinus schreef:Bedoel je de hoeken die de wielkast afdekken en eventueel kunnen aansluiten op wielkast verbreders??? Die heb ik zoiezo niet en die passen ook niet op een phase 2 achterbumper bumper.
-
- 4th Gear member
Hoe kom je erbij dat die goed passen???
Ik sluit overigens niet uit dat ik scheel gekeken heb, maar als het goed is, passen ze dus juiste helemaal niet. Dat is de reden dat ik ze niet bewaard heb, ik heb ze erop gehouden namelijk, dus ik moet dan toch wel behoorlijk scheel gekeken hebben.
EDIT: *ZUCHT* Wat ik hierboven beweer, dat klopt als een bus, maar het is geen antwoord op de vraag, ik heb het namelijk over de verlenging van de wielkast-verbreders......*ZUCHT*
Ik sluit overigens niet uit dat ik scheel gekeken heb, maar als het goed is, passen ze dus juiste helemaal niet. Dat is de reden dat ik ze niet bewaard heb, ik heb ze erop gehouden namelijk, dus ik moet dan toch wel behoorlijk scheel gekeken hebben.
EDIT: *ZUCHT* Wat ik hierboven beweer, dat klopt als een bus, maar het is geen antwoord op de vraag, ik heb het namelijk over de verlenging van de wielkast-verbreders......*ZUCHT*
- gelebanaan
- 4th Gear member
- Contacteer:
Marinus schreef:Hoe kom je erbij dat die goed passen???

Op het forum van deze website zijn zeker nog 5 andere phase 2 autos te vinden die ze er ook op hebben geplaast zonder al te veel te hoeven aanpassen. anders koop ik er 1 bij de dealer want passen zullen ze

-
- 4th Gear member
Uh.... er staat sideskirts doortrekken ....maar ik las wielkast verbreders doortrekken....... :oops:gelebanaan schreef:Ik ben dus op zoek naar de grijze stukken die je sideskirts door trekken op je achterbumper ........
- gelebanaan
- 4th Gear member
- Contacteer:
Maar had jij die grijze stukken ook nog geprobeerd voor je ze heb weg gegooid.Marinus schreef:Uh.... er staat sideskirts doortrekken ....maar ik las wielkast verbreders doortrekken....... :oops:gelebanaan schreef:Ik ben dus op zoek naar de grijze stukken die je sideskirts door trekken op je achterbumper ........
-
- 4th Gear member
Ik heb volgens mij de achterbumper compleet met die grijze stukken verkocht. De voorbumper die ik verkocht heb, heb ik ook gemonteerd en meneer heeft zijn oude platgvoorbumper bij mij achter gelaten, vandaar dat ik die stukken wel over had.
Ik heb de randen wel geprobeerd maar die skirt-stukken niet....
Ik heb de randen wel geprobeerd maar die skirt-stukken niet....
- gelebanaan
- 4th Gear member
- Contacteer:
Dan zie je me denk ik morgen wel even verschijnenceebee schreef:Heb er nu twee op de zaak liggen , kan je komen passen.

- gelebanaan
- 4th Gear member
- Contacteer:
Heb jij die niet gekregen toen de volvo ging ophalenRobert schreef:Enne die dame ???
Waar kan ik die vinden

- gelebanaan
- 4th Gear member
- Contacteer:
Zo vandaag de auto opgehaald en gelijk weer in elkaar gezet.
Maar gelukkige duurde dat maar een uur of 5
Dat was net even wat meer werk dat het uit elkaar halen.
De achterklep was toch nog goed gelukt.
Morgen ga ik hem even goed wassen dan volgende wat mooie foto's

Maar gelukkige duurde dat maar een uur of 5

Dat was net even wat meer werk dat het uit elkaar halen.
De achterklep was toch nog goed gelukt.
Morgen ga ik hem even goed wassen dan volgende wat mooie foto's

- gelebanaan
- 4th Gear member
- Contacteer:
Je zal het morgen wel zien.ceebee schreef:Ha , het moet niet geler worden !!
Ziet er goed uit, is het mooi gespoten??
Zal vast wel.
Er zitten wel een paar druppels maar voor de rest is het goed gegaan.