heb al een keer eerder een stuk geplaats met mijn probleem.Heb al een tijdje niet gereden in de Volvo maar vandaag weer even getest. (Heb nog geen geschikte Volvo monteur gevonden met geschikte prijs

) Hij stottert nog steeds licht en verbruikt als een gek. Als ik rustig rijd (net onder de honderd) rijd hij zonder stotteren. Bij het gas geven met je er ook niets van maar zodra je op konstante snelheid rijd, bijvoorbeeld op cruise control, happert hij wat. Melding komt soms terug. Laatste sloeg hij na een stuk rijden bij stationair lopen af na horten en stoten. Volgende dag loopt hij weer normaal als ik hem start. Als het een bougie is die hapert kan dit dan direct schade aan de motor hebben? (zelfde vraag voor bobine)
Vorig bericht.
Vandaag ging "vermindert motorvermogen" branden op de boordcomputer. Heb daarna ge-reset en kwam deze melding na een stukje rijden weer terug. Is dit direct schadelijk voor de motor? Kan ik er nog mee rijden of is dat sterk af te raden? Iemand enig idee wat dit kan zijn? Wie kan mij helpen dit op te lossen? Ben ook op zoek naar een monteur/liefhebber in Rotterdam. (ook voor langer onderhoud van deze v70) Woon zelf in Rotterdam Ommoord. Alvast bedankt voor de reactie!