Sneller dan ik mijn koffie op hadjhalgra schreef:Ha Jan,
Dank voor je info. Wanneer heb jij die software laten installeren? Hoe lang zijn ze ermee bezig?

Veel plezier gewenst met je v70!
Sneller dan ik mijn koffie op hadjhalgra schreef:Ha Jan,
Dank voor je info. Wanneer heb jij die software laten installeren? Hoe lang zijn ze ermee bezig?
Jep, je moet meerdere zaken kunnen zien als je aan aan die linker stuurkolom draait, onder andere:Bover schreef:gewoon even terug naar de dealer en vragen.
Je moet een klokje zien als je draait aan het linkse stuurkolom.
probeer eens een bosch-dienst.jhalgra schreef:Maar dan.. Ik heb de auto daar niet gekocht.. slechts de software laten installeren.. en dan doet de kachel het dus nog niet. JE ziet wel de 3 verschilldende opties: direct starten, timer 1 en timer 2. Dus het ligt niet aan de software..
Krijg zowieso de rekening dan van het onderzoeken waarom de standkachel het niet doet. Begrijp ook dat er niet veel volvo-dealers echt verstand hebben van die standkachels..
Als jullie advies hebben dan hoor ik het graag!
Standkachel werkt tot rond de 20 gr. staat iet over in instructieboekje.medio schreef:Hou er rekening mee dat een standkachel pas werkt onder 7-8 graden.
Dus bij een hogere temperatuur zal de standkachel niet aanslaan.
Klopt. Wij hebben er een standkachel in zitten en het is echt ideaal. Zeker nu er weer ijs op de ruiten zit. S'ochtends even met de afstandsbediening kacheltje aan en de auto is heerlijk warm en koelwater is ook op temperatuur. Maar nu op de topic vraag hoe je kan zien of er een standkachel inzit... Hier zijn 2 foto's van de bc. Als je dit zit staan zit er een standkachel op.Hallo, je standkachel werkt handmatig altijd onafhankelijk van de buitentemperatuur.
Als je hem handmatig aanzet duurt het nog ca 2min. voordat hij daadwerkelijk aanslaat of je motortemperatuur moet boven de 80 graden zijn
haha, ok.Move D5 schreef:Mijn ervaring is dat hij ongeveer 40-45 minuten van tevoren begint bij 0 graden.
Hoe lang hij blijft draaien als je niet komt opdagen zou ik je niet kunnen vertellen. Ik kom altijd!