Geachte lezers,
Momenteel zit er in mijn 2002 S60 een HU-803 (4CD-lader, Dolby). Ik zou deze graag veranderen. Als ik kijk op de site van onze alom bekende VolvoTech, dan zie ik daar Mutecables, maar is dat zo'n mutecable dat ik nodig heb ?
Natuurlijk zou ik graag zo weinig mogelijk zaken wensen te veranderen, gewoon de radio (en de ingebouwde gsm naast de radio vliegt er ook uit, ik gebruik deze toch nooit)
Graag wat info of een linkje waar ik extra info kan vinden.
Jochen
HU-803 vervangen door andere radio
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
- Mathijs T-4
- 3rd Gear member
volvotech even mailen!
lekker die HU erin houden joh, als je je wagen nog eens wilt verkopen is dat veel beter voor de restwaarde.
origineel is gewoon hoe het hoort.
als je t niet gebruikt maakt het ook niets uit want je gaat mij niet vertellen dat het in de weg zit!!
lekker die HU erin houden joh, als je je wagen nog eens wilt verkopen is dat veel beter voor de restwaarde.
origineel is gewoon hoe het hoort.
als je t niet gebruikt maakt het ook niets uit want je gaat mij niet vertellen dat het in de weg zit!!
Volvo V40 T4, kleur 332, Gaspra's, Luxury- Line & Exclusive- Line, volledig creme leer, Automaat, Cruise Control, ECC, HU-655. Verkocht!
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
Ik snap het ook niet helemaal. Je hebt een state of the art HU803 Dolby Surround systeem in de auto. Wat wil je nog meer?
Samen met de geintegreerde telefoon ziet het er heel mooi uit.
Lekker laten zitten dus.
Waarvoor heb je de mutekabel nodig? Voor een ander handsfreesysteem?? Parrot?
Samen met de geintegreerde telefoon ziet het er heel mooi uit.
Lekker laten zitten dus.
Waarvoor heb je de mutekabel nodig? Voor een ander handsfreesysteem?? Parrot?
Veni,Vidi,Nates calce concidi
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
- Mathijs T-4
- 3rd Gear member
leuk plaatje hans...
de HU803 is aardig geavanceerd toch? kwalitatief prima set.
waarom gebruik je eigenlijk de geintegreerde phone niet?
de HU803 is aardig geavanceerd toch? kwalitatief prima set.
waarom gebruik je eigenlijk de geintegreerde phone niet?
Volvo V40 T4, kleur 332, Gaspra's, Luxury- Line & Exclusive- Line, volledig creme leer, Automaat, Cruise Control, ECC, HU-655. Verkocht!
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
Ken je 'm? De goeroe uit Eindhovenleuk plaatje hans...

Veni,Vidi,Nates calce concidi
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
- Mathijs T-4
- 3rd Gear member
nee, ken m niet, maar vind m behooorlijk leip..
(maargoed beetje topicvervuiling, sorry TS)
(maargoed beetje topicvervuiling, sorry TS)
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Het aantal "bakjes" die nodig zijn om een volwaardig systeem samen te krijgen is ENORM.
Waarom gebruik ik de geïntegreerde telefoon niet ? Ik heb mijn phone (HTC Touch Pro) en het is een pain-in-the-ass om telkens de handelingen te moeten doen zodat mijn autophone rinkelt en omgekeerd als ik uit de auto stap.
De kosten alleen al om iets van mp3 te kunnen afspelen in de auto (op een deftige manier) zijn hoger dan een 2din radio met DVD-functie (en Bluetooth inclusief).
Waarom gebruik ik de geïntegreerde telefoon niet ? Ik heb mijn phone (HTC Touch Pro) en het is een pain-in-the-ass om telkens de handelingen te moeten doen zodat mijn autophone rinkelt en omgekeerd als ik uit de auto stap.
De kosten alleen al om iets van mp3 te kunnen afspelen in de auto (op een deftige manier) zijn hoger dan een 2din radio met DVD-functie (en Bluetooth inclusief).
CAR :
'02 S60 D5
Audiofiel
PC :
Asus S6 Leather (past bij het interieur van de S60)
Windows7 en Office2010
'02 S60 D5
Audiofiel
PC :
Asus S6 Leather (past bij het interieur van de S60)
Windows7 en Office2010
- Mathijs T-4
- 3rd Gear member
bakjes?
het is toch zo dat je bij een geintegreerde phone er een duo simkaart in hebt zitten en als je de auto + phone inschakelt jouw gsmsimkaart het niet doet??
mp3 oid is vrij gemakkelijk werkend te krijgen, www.volvotech.nl
je kunt ook op de aansluiting van de 803 aan de achterkant een kabel direct naar je mp3 speler krijgen..
maar ach, eigen keus natuurlijk! ik denk alleen aan je inruil/verkoopopbrengst als iets origineel is..
(ik zou m laten staan als hij de originele set mist..)
het is toch zo dat je bij een geintegreerde phone er een duo simkaart in hebt zitten en als je de auto + phone inschakelt jouw gsmsimkaart het niet doet??
mp3 oid is vrij gemakkelijk werkend te krijgen, www.volvotech.nl
je kunt ook op de aansluiting van de 803 aan de achterkant een kabel direct naar je mp3 speler krijgen..
maar ach, eigen keus natuurlijk! ik denk alleen aan je inruil/verkoopopbrengst als iets origineel is..
(ik zou m laten staan als hij de originele set mist..)
- Denniskl
- 5th Gear member
Nou, ik vind het wat overdreven om een auto te laten staan als er geen originele set in zit.
Maar het is natuurlijk wel mooier.
VolvoTecht heeft een hele hoop producten zodat je er van alles op aan kan sluiten.
Laatst nog een dvd speler op een HU-850 aangesloten. Simpel.
Ipod er ook aan, en je kan alle kanten op.
En ik weet niet hoe jou dashboard/middenconsole er uit ziet.
Maar als je zo'n mooie sierrand om de radio en je klima hebt zitten, kan je het eigenlijk wel vergeten.
Of je moet willen zagen in die mooie rand?
Maar het is natuurlijk wel mooier.
VolvoTecht heeft een hele hoop producten zodat je er van alles op aan kan sluiten.
Laatst nog een dvd speler op een HU-850 aangesloten. Simpel.
Ipod er ook aan, en je kan alle kanten op.
En ik weet niet hoe jou dashboard/middenconsole er uit ziet.
Maar als je zo'n mooie sierrand om de radio en je klima hebt zitten, kan je het eigenlijk wel vergeten.
Of je moet willen zagen in die mooie rand?
Volvo S40, 1.8, 2001, Volvo S40, 2.0 T, 2003
[rainbow]Volvo S60, 2.0 T, 2003[/rainbow]