ventilator(tje) voeler airco
-
leerob
- Starter
Bij mijn V70 2003 D5 blijft het ventilatortje (voeler airco) in dashb ook nadat het contact is uitgezet doordraaien. Ook smorgens als ik in stap draait hij nog of weer? Wat is normaal, zit er een 'nadraai-tijd' op, maar dan zou hij smorgens niet meer mogen draaien. Hoor graag reactie Paul
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
Nee, dit klopt niet. Waarschijnlijk heb je last van een volgestoft ventilatortje.
Accukabels los. pennenhoudereraf trekken. ecc paneel losmaken. nu kun je bij het ventilatortje om 'm schoon te maken.
Is ook los te kopen, iets van 60 euro geloof ik.
Accukabels los. pennenhoudereraf trekken. ecc paneel losmaken. nu kun je bij het ventilatortje om 'm schoon te maken.
Is ook los te kopen, iets van 60 euro geloof ik.
Veni,Vidi,Nates calce concidi
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
- Thijs
- 7th Gear member
Ow, bij mijn weten draait hij idd na, en zodra je met de ab de deuren opent gaat hij meteen weer aan, dus als je instapt lijkt het net of tie nog steeds draaid.
Maar schoonmaken kan natuurlijk geen kwaat!
Succes
Maar schoonmaken kan natuurlijk geen kwaat!
Succes
Nulla tenaci invia est via.
Volvo V70N 2.5D MT 2000Volvo V70N 2.4D edition sport MT 2007
Volvo V60 D5 summum GT 2011
Volvo V60 CC T5 summum GT8 2015
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
mmmh...of ie constant draait weet ik eerlijk gezegd niet zeker. Beetje verkeerd gelezen misschien. Ik had zoiets waarbij dat fennetje lawaai maakte. Dat mag dus niet.
Veni,Vidi,Nates calce concidi
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
-
Draadjelos
- 1st Gear member
hoeveel lawaai maakt zo'n fan, ik heb het idee dat die van mij niets doet, heb hem nog niooit gehoord, hoe kan je die eenvoudig testen??
60 euro voor een ventilatortje pffffffffff zie onderschrift :p
Draadjelos tegen zijn S60 D5 Edition 2002:
";als jij nou eens wat minder vaak kapot gaat, hou ik eindelijk wat geld over en krijg je misschien een keer een leuke accesoire ingebouwd";
";als jij nou eens wat minder vaak kapot gaat, hou ik eindelijk wat geld over en krijg je misschien een keer een leuke accesoire ingebouwd";
- toppertje
- 6th Gear member
dek het roosterje van het ventilatortje maar eens af met je vingerDraadjelos schreef:hoeveel lawaai maakt zo'n fan, ik heb het idee dat die van mij niets doet, heb hem nog niooit gehoord, hoe kan je die eenvoudig testen??
oid.(niet te lang doen)
je kunt nu horen dat hij iets sneller gaat draaien/meer lawaai maakt
geen glans zonder wrijving
-
Draadjelos
- 1st Gear member
ik heb er een heel dun papiertje voor gehouden en die werd tegen het roostertje gezogen dus hij doet het gewoon....
Draadjelos tegen zijn S60 D5 Edition 2002: