Binnenkort ff mijn nieuwe nokia 616 bluetooth carkit inbouwen in mijn V70.
Ik heb regelmatig carkits ingebouwd in auto's en daar altijd met scotchblokjes het ding op de radiovoedingsdraden geclipt. Als er nu nog van die DIN verloopstekkers op zouden zitten, ok, maar ik vind dit echter niet zo'n elegante oplossing om dit te doen op de originele radiostekkers.
Iemand dit wel eens op een andere manier gedaan? dwz, met originele bedrading naar de zekeringkast o.i.d? Of wellicht andere ideeen?
carkit inbouwen, waar stroomaftappen?
- Oscar
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Rechtstreeks op de accu via een zekering en nooit en te nimmer scotchblokjes gebruiken, je snijd je bekabeling voor meer als de helft in en de kans op problemen groeien dan enorm.
Greetzzzzzzzz Ozzy
www.motorclubbrunen.nl
www.motorclubbrunen.nl
Volvo heeft daar speciaal kabels voor die je in een open plek in de zekeringkast kan drukken.
Iets duurdere oplossing, dat wel.

- EV
- 2nd Gear member
En er zijn natuurlijk verloopkabeltjes te krijgen tussen de radio en stekkers daarvan!AlexV70 schreef:Volvo heeft daar speciaal kabels voor die je in een open plek in de zekeringkast kan drukken.
Of:
http://www.witteveencaraudio.nl/
oid
EV
-
- 2nd Gear member
volvo levert tussen stekkers ik heb er nog een liggen mail maar even
-
- 2nd Gear member
Niet origineel van Volvo !!!AlexV70 schreef:Volvo heeft daar speciaal kabels voor die je in een open plek in de zekeringkast kan drukken.
Volvo gebruikt tussenstekers die tussen de originele bedrading komt !!!!