Voorheen heb ik mijn iPods (ja meervoud, ik werk bij een Apple dealer, dus moet ik ze testen he?

Dus bij het zien van de USA*SPEC PA11-VOL adapter voor de HU- radio's wilde ik er meteen eentje hebben natuurlijk, en toen ie binnenkwam MOEST ik 'm natuurlijk meteen inbouwen

Hier het begin: droogzwemmen. De radio uitgebouwd, de kabels aangesloten en kijken of en wat ie doet:

Dat gedeelte was een succes alleen jammer dat het 'Volvo' er een beetje zielig op het display kwam te staan.. Nouja, die zie je toch meestal niet als ie weggeborgen zit...

Zoals al opgemerkt hier op het forum, de DIN plug aan de achterkant van de radio heeft een hele handige haakse stekker, waardoor het niet mogelijk is om de radio met de stekker er in te plaatsen of te verwijderen... tres handig:

Gelukkig is het een peuleschil om de stekker er in te steken door eerst aan de passagierskant het zijpaneel los te maken (één schroef) en dan kun je er zo bij:

Right, dat was voordat ik de kabels netjes had weggewerkt

Nog wel iets verzinnen om de monteurs van m'n dealer te waarschuwen dat als de radio verwijderd moet worden dat ze eerst die DIN stekker loshalen... mmmm....
Iemand trouwens een idee waar de grijze stekker in de cirkel voor is? Hij leek vast op die plek te zitten, maar wat zou daar kunnen zitten?
Kwam ik er meteen ook achter dat de vorige eigenaar van de auto een belabberde muzieksmaak had... Als je op de foto naar waar de pijl naar toe wijst kijkt zie je daar een mooi stoffige CD zitten, gezellig achter de bekleding weggewerkt... Iemand belang bij een Britney Spears CD?

Als alles weer in elkaar zit is het leuk te zien dat de adapter zich wel erg als een CD-wisselaar gedraagt:

...als er geen iPod is aangesloten doet ie net alsof het magazijn van de wisselaar er niet in zit.
En het eindresultaat:

Ik zit er nog aan te denken om op één of andere manier de iPod in de asbak weg te werken, zodat als het moet je er toch makkelijk bij kunt en toch uit het zicht is... Oh well, een projectje voor de volgende keer...