zeg dat we meer foto's willen!

Veel plezier er nog mee!
:oops: :oops: :oops: :oops:Auk schreef:Over foto's gesproken. Erwin? Waar blijven jouw plaatjes?
De set wielen die er nu op ligt zijn mijn velgen met winterbanden.R.M.B. schreef:Al mis is wel de velgen die horen bij de make-over die de auto heeft ondergaan.
oke, dat is dus niet te zien op de foto.EvolvE schreef:Stadslicht aan laten staan
Zodra ik weer thuis ben gaan er binnen korte tijd hier weer een keer een hele mooie nieuwe foto's van mijn racing green metallic 480 GT Turbo komen.Robster480 schreef:Zekers, Paris blue, daar kun je geen genoeg van krijgen
grappig... die zie ook vaak staan... ik woon in Rijsnweerd met mijn 480 turboLex! schreef:Dat heb jij helemaal goed gezien! ik woon daar, dus als je daar vaker bent is de kans aanwezig om mij vaker daar te spottenJJapie schreef:@Lex> Hé, is dat even grappig! Volgens mij heb ik jou gezien bij de Cambridgelaan afgelopen woensdag! Ik reed het parkeervak uit (in mijn 480) en jij kwam toen net voorbij.. Kan dat kloppen?ik vond het ook al heel toevallig inderdaad, moet een leuk gezicht zijn geweest toen wij daar wegreden
ik zag trouwens woensdagochtend heel toevallig een bordeau rode phase 2 480 rijden op de uithof. Kon het kenteken helaas niet lezen...
mooi de snowcap meegespoten in kleur... is bij mij niet...Robster480 schreef:Ook maar even een impressie van de mijneNiet echt een geweldige poseerhouding maar wel een actuele
Ook wel de meest ideale afmeting om daar even op in te haken (640x480)
Das mooi, kun je er een mal van laten maken. Hebben we straks metM480 schreef:
mooi de snowcap meegespoten in kleur... is bij mij niet...
Hihi! :love5:Auk schreef: Zal 'r over een paar maanden wanneer ze "klaar" is wel weer een keer op de foto zetten. Zal een heel verschil zijn! :angel7: