.Heb net een setje Snowtrac's 3 besteld, komen als testwinnaar uit de test van ADAC (voorwat het waard is). ben benieuwd hoe ze rijden, allicht beter weer dan de ST 2.
Ik heb ze ook besteld voor moeder der auto. Ben ook erg benieuwd naar rijgedrag.
.Heb net een setje Snowtrac's 3 besteld, komen als testwinnaar uit de test van ADAC (voorwat het waard is). ben benieuwd hoe ze rijden, allicht beter weer dan de ST 2.
ik heb een setje snowtrac 2 gekocht (nieuw) made in Russia staat erop.Autogek schreef:Vredestein snowtrack is een hele goede band.
Heb ze zelf onder de auto gehad en heb ergens een keer een test gelezen en kwam er erg goed uit. En het is een nederlands product!
Ik was toevallig vandaag bij Vredestein, daar wordt nog steeds geproduceerd hoor!Iroll schreef:Er wordt in Nederland geen band meer door Vredestein geproduceert sinds '99. Verkoopafdeling zit nog in Enschede, maar de productie vind plaats in lage lonen landen, Rusland, India, en de toprange in Thailand.
Verder is het merendeel van de Vredestein aandelen in Russische handen. Het bedrijf heet tegenwoordig dan ook Amtel-Vredestein
Vredestein is inderdaad overgenomen door Amtel. Betekent echter niet dat alles in Enschede stop is gezet, in tegendeel!AlexV70 schreef:Ok, @Irol hebben we het over het zelfde bedrijf?
Ik neem aan dat @t_w, weet waar hij werkt.
Het is pas levensgevaarlijk als die mensen hun snelheid niet aanpassen aan de omstandigheden.Pimiento schreef:Tot slot nog even: gisteravond weer 99% van de auto's op de weg zonder winterbanden: levensgevaarlijk. Nu maar hopen op een strenge winter!