Juistem!Rob Bakker schreef:de velgrandbeschermers zijn zo ver ik weet eigenlijk verdikte wangen van de band die tegen een stootje kunnen. Doordat ze breder zij als de velg word de velg beschermd
17 inch winterbanden, (geluids)comfort?!
- Bart
- 8th Gear member
- Berichten: 12747
- Lid geworden op: 07.11.2006 - 12:50
- Locatie: Nijmegen
Volvo: V50 | 850 | V40 | V50 | XC70 | S70 | S80 | S60 | 240 | XC90 | V90 | V60 | C70 | V60 | 240
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
- Rob M
- 5th Gear member
- Berichten: 1694
- Lid geworden op: 27.10.2007 - 15:18
- Locatie: Westerwolde
Ik heb inmiddels mijn winterbanden er onder zitten, het zijn Bridgestones geworden die gewoon om mijn 17" Spartacus gemonteerd zijn. Qua rijgedrag en afrolgeluid merk je wel dat het een andere band is, maar ze zijn absoluut stiller dan de Klebers die ik vorig jaar onder mijn Toyota kreeg. En ik blijf er, net als Bart bij staan zodat men extra voorzichtig is met mijn velgen!
Hartelijke groet,
Rob
Rob
Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33107
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Ik heb de WinterConti's eronder geen Vredestein bij deze winteraanbieding.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 11.10.2007 - 13:11
- Locatie: Noord Brabant
@koots,
inderdaad, ben weer terug !!!!!
Heb het zo druk gehad met het een en ander (nieuwe baan, verbouwen, vakanties etc) dat ik bijna niet op het net ben geweest. Heb dus ook een boel gemist. Moet nu een hoop lezen om weer op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen.
Nu we het over de winterbanden en velgen hebben, heb ik ook ff een vraagje. Hoe doen jullie dat met de kettingen. Iedereen weet dat er eigenlijk geen kettingen omheen mogen, maar je komt wel eens in situaties dat het noodzakelijk is. Of ben ik de enigste die altijd maar door blijft rijden als de weg vol ligt met sneeuw.
Er zijn van die hele dure kettingen (>350 euro), maar dat vind ik voor een auto waar je twee jaar mee rijdt iets te duur. Aangezien het maar sporadisch voorkomnt, doe ikzelf altijd een kartonnen plaatje of stuk oude doek tussen de contactpunten met de velg.
Misschien hebben jullie andere en betere oplossingen. Ik ben benieuwd.
inderdaad, ben weer terug !!!!!
Heb het zo druk gehad met het een en ander (nieuwe baan, verbouwen, vakanties etc) dat ik bijna niet op het net ben geweest. Heb dus ook een boel gemist. Moet nu een hoop lezen om weer op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen.
Nu we het over de winterbanden en velgen hebben, heb ik ook ff een vraagje. Hoe doen jullie dat met de kettingen. Iedereen weet dat er eigenlijk geen kettingen omheen mogen, maar je komt wel eens in situaties dat het noodzakelijk is. Of ben ik de enigste die altijd maar door blijft rijden als de weg vol ligt met sneeuw.
Er zijn van die hele dure kettingen (>350 euro), maar dat vind ik voor een auto waar je twee jaar mee rijdt iets te duur. Aangezien het maar sporadisch voorkomnt, doe ikzelf altijd een kartonnen plaatje of stuk oude doek tussen de contactpunten met de velg.
Misschien hebben jullie andere en betere oplossingen. Ik ben benieuwd.
Volvo V70 D5 Momentum MY10
Volvo V50 D5 Edition II R-design MY08
Volvo V50 D5 Edition II R-design MY08
- Rob Bakker
- 5th Gear member
- Berichten: 2189
- Lid geworden op: 28.11.2006 - 10:14
Rob Bakker schreef:Band met velgbescherming: http://www2.yokohama-online.com/be-nl/t ... page=23074
Voor je sneeuwkettingen misschien een idee
http://www.wintersport.nl/products.asp? ... 114&Regio=

niet dat ik ze gebruik, kom eigenlijk nooit in de sneeuw maar lijkt mij een goed manier om de velgen te beschermen
(kwam er op uit door het zoeken naar een voorbeeld van verlgrandbescherming)
S60 2.4 AUT 

S80 T6 Geartronic (verkocht 190k km)
V40 1.9 D 102 pk, dynamic exclusive, MY2001, op 237.700 km herboren als pool...
V40 Europa Comfort line okt. 1999 (MY2000) 1.8 op LPI (Vialle / G3) (no more....)


S80 T6 Geartronic (verkocht 190k km)
V40 1.9 D 102 pk, dynamic exclusive, MY2001, op 237.700 km herboren als pool...
V40 Europa Comfort line okt. 1999 (MY2000) 1.8 op LPI (Vialle / G3) (no more....)
- Bart
- 8th Gear member
- Berichten: 12747
- Lid geworden op: 07.11.2006 - 12:50
- Locatie: Nijmegen
Rolf, ik gebruik zelf de Autosock (www.autosock.nl/). Werkt super! Heb wel altijd een set sneeuwkettingen achterin liggen op weg naar wintersport, omdat de Autosocks niet als sneeuwketting erkend worden.RolfV50D5 schreef:@koots,
inderdaad, ben weer terug !!!!!
Heb het zo druk gehad met het een en ander (nieuwe baan, verbouwen, vakanties etc) dat ik bijna niet op het net ben geweest. Heb dus ook een boel gemist. Moet nu een hoop lezen om weer op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen.
Nu we het over de winterbanden en velgen hebben, heb ik ook ff een vraagje. Hoe doen jullie dat met de kettingen. Iedereen weet dat er eigenlijk geen kettingen omheen mogen, maar je komt wel eens in situaties dat het noodzakelijk is. Of ben ik de enigste die altijd maar door blijft rijden als de weg vol ligt met sneeuw.
Er zijn van die hele dure kettingen (>350 euro), maar dat vind ik voor een auto waar je twee jaar mee rijdt iets te duur. Aangezien het maar sporadisch voorkomnt, doe ikzelf altijd een kartonnen plaatje of stuk oude doek tussen de contactpunten met de velg.
Misschien hebben jullie andere en betere oplossingen. Ik ben benieuwd.
Nog steeds tevreden met je D5?
Volvo: V50 | 850 | V40 | V50 | XC70 | S70 | S80 | S60 | 240 | XC90 | V90 | V60 | C70 | V60 | 240
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 430
- Lid geworden op: 16.02.2008 - 09:21
Ze zijn besteld: 17 " winterbanden. Of er velgrandbescherming op zit valt nog niet te zeggen. Volgens de bandengigant "heeft het dit jaar de leasemaatschappij behaagt uitsluitend Bridgestones in een bepaald type te laten leveren". Zal me benieuwen. Hopelijk liggen ze er snel onder.
Vorige Volvo : V50 1.6D EditionII MY09 Chameleon Blue
Nieuwe Volvo: V40 D3 Momentum MY13 Biarritz Blue
Nieuwe Volvo: V40 D3 Momentum MY13 Biarritz Blue
- Rob M
- 5th Gear member
- Berichten: 1694
- Lid geworden op: 27.10.2007 - 15:18
- Locatie: Westerwolde
@Volvoorgaan, je hebt vast een Leaseplan auto, ik kreeg al hetzelfde te horen. Mijn bandenboer wist te vertellen dat LP een prachtige deal heeft kunnen afsluiten met Bridgestone. Ook de zomerbanden zouden als ze vervangen moeten woden Bridgestones moeten zijn. Ik heb geen ervaring met hun zomerbanden, maar de winterversie doet het tot nu toe erg goed. (maar nog geen sneeuw of lage temp. gehad)
Hartelijke groet,
Rob
Rob
Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 430
- Lid geworden op: 16.02.2008 - 09:21
Yep! Goed om te horen dat de winterbanden goed bevallen.
Vorige Volvo : V50 1.6D EditionII MY09 Chameleon Blue
Nieuwe Volvo: V40 D3 Momentum MY13 Biarritz Blue
Nieuwe Volvo: V40 D3 Momentum MY13 Biarritz Blue
- JettaFreak
- 2nd Gear member
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 26.04.2008 - 18:44
- Locatie: 192.168.0.1
Mijn Leaseplan Volvo heeft ook Bridgestones (Blizzak) gekregen. Die kwamen echter, weliswaar in een andere maat, in een vergelijkende test tussen tien bandenmerken als zevende of achtste uit de bus. Zie autovisie van een paar weken terug. Onder mijn vorige auto had ik in de wintermaanden Michelin Alpins. Dat scheelde wel een hoop geluid. Bij de Volvo niet of nauwelijks.
Groet,
JettaFreak
Groet,
JettaFreak
'19 Tesla Model 3 LR blue/white
In bestelling: '24 Polestar 3 Lauch Edition magnesium/microtech
In bestelling: '24 Polestar 3 Lauch Edition magnesium/microtech
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 430
- Lid geworden op: 16.02.2008 - 09:21
Volgens mij is diezelfde band in een andere test eerste geworden (Alpins 2e).
Ging om een test van ADAC. Ik zal mijn ervaringen tzt posten. Heb toch geen keuze, het is of die winterband of doorrijden op zomers rubber.
Ging om een test van ADAC. Ik zal mijn ervaringen tzt posten. Heb toch geen keuze, het is of die winterband of doorrijden op zomers rubber.
Vorige Volvo : V50 1.6D EditionII MY09 Chameleon Blue
Nieuwe Volvo: V40 D3 Momentum MY13 Biarritz Blue
Nieuwe Volvo: V40 D3 Momentum MY13 Biarritz Blue
- JettaFreak
- 2nd Gear member
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 26.04.2008 - 18:44
- Locatie: 192.168.0.1
Bijgaand de scan van de test. Nog snel even voor het sporten. De Bridgestone is overigens negende van de tien geworden in deze test uit Autovisie 22.
Groet,
JettaFreak
Groet,
JettaFreak
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
'19 Tesla Model 3 LR blue/white
In bestelling: '24 Polestar 3 Lauch Edition magnesium/microtech
In bestelling: '24 Polestar 3 Lauch Edition magnesium/microtech
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 11.10.2007 - 13:11
- Locatie: Noord Brabant
Zoals al eerder geschreven rij ik nu met de Vredestein Wintrac Extreme in 17" en ik ben er meer als tevreden over.
Heb op mijn vorige auto's Michelin Primacy Alpin en Continental Wintercontact gereden en die waren ook goed, maar ik vind de Vredestein echt beter, vooral in echte sneeuw. De michelin's hadden toch nog wel eens de neiging wat sneller te spinnen.
Wat betreft de sneeuwkettingen, bedankt voor de tip van die kunststof beschermer. Zal ik eens naar kijken.
@koots:
Yep, de D5 loopt nog steeds als een klokje. Is nu iets ouder dan 9 maanden en staan nu bijna 50.000 km op dus dat gaat hard. En moet voordat hij een jaar oud is nog 2 maal naar oostenrijk (errug he?). Toch heeft hij wel al enkele malen in de garage gestaan voor voornamelijk elektronische problemen, zoals navi, radio, telefoon, airco. Maar dat is vlot en netjes afgehandeld. Was kwestie van nieuwe software. Heb af en toe nog steeds het probleem met het radioscherm, waarbij de letters door elkaar staan als je van functie verwisseld. Zit al een nieuw scherm in, maar dat helpt dus niet. Volvo Zweden bemoeit zich er nu zelfs al mee en daarom mag de dealer er niets meer aan doen. Er zijn blijkbaar wereldwijd 2 auto's waar dit probleem hardnekkig terugkomt. En tja daar ben ik een gelukkige van..... Persoonlijk denk ik dat het probleem er nog in zit als ik eind volgend jaar een nieuwe ga kopen, hahahaha.
En hoe bevalt die van jou ?
Heb op mijn vorige auto's Michelin Primacy Alpin en Continental Wintercontact gereden en die waren ook goed, maar ik vind de Vredestein echt beter, vooral in echte sneeuw. De michelin's hadden toch nog wel eens de neiging wat sneller te spinnen.
Wat betreft de sneeuwkettingen, bedankt voor de tip van die kunststof beschermer. Zal ik eens naar kijken.
@koots:
Yep, de D5 loopt nog steeds als een klokje. Is nu iets ouder dan 9 maanden en staan nu bijna 50.000 km op dus dat gaat hard. En moet voordat hij een jaar oud is nog 2 maal naar oostenrijk (errug he?). Toch heeft hij wel al enkele malen in de garage gestaan voor voornamelijk elektronische problemen, zoals navi, radio, telefoon, airco. Maar dat is vlot en netjes afgehandeld. Was kwestie van nieuwe software. Heb af en toe nog steeds het probleem met het radioscherm, waarbij de letters door elkaar staan als je van functie verwisseld. Zit al een nieuw scherm in, maar dat helpt dus niet. Volvo Zweden bemoeit zich er nu zelfs al mee en daarom mag de dealer er niets meer aan doen. Er zijn blijkbaar wereldwijd 2 auto's waar dit probleem hardnekkig terugkomt. En tja daar ben ik een gelukkige van..... Persoonlijk denk ik dat het probleem er nog in zit als ik eind volgend jaar een nieuwe ga kopen, hahahaha.
En hoe bevalt die van jou ?
Volvo V70 D5 Momentum MY10
Volvo V50 D5 Edition II R-design MY08
Volvo V50 D5 Edition II R-design MY08
- sanco
- 5th Gear member
- Berichten: 1931
- Lid geworden op: 27.05.2005 - 22:18
- Locatie: NO NL
Is bekend gegeven, Michelins staan vooral bekend om lange levensduur en zeer lage rolweerstand en niet al teveel lawaai. Ze laten daarentegen tov bijv de door jou genoemde Vredestein in de tests van de laatste jaren punten liggen in echt winterse omstandigheden en natheid.
Het is dus ook een keuze: rijdt je echt heel veel in winterse omstandigheden, dan zou ik daar voor kiezen. Ik rijd echter maar 1 week per jaar richting Alpen en kan voor de Nederlandse winter prima uit de voeten met de Alpins. Ze rijden zuiniger dan mijn zomerbanden en voldoen aan mijn (niet al te extreme) eisen tav weggedrag...
Heb daarnaast een setje kettingen van Volvo (volgens mij gewoon van Rud: er waren in 2004 nog geen vrije merken vrijgegeven / bekend). 1 keer gebruik in Plagne, werkt perfect.
Die Autosocks waar Koots het over had, heb ik begin 2004 ivm de wintersport ook nog voor mijn vorige auto aangeschaft (die had ook weinig ruimte). Nadat ik ze 1 keer heb getest met een beetje sneeuw in Nederland was ik er persoonlijk snel mee klaar. Erg handig om om te leggen, maar m.i. volstrekt ontoereikbaar en niet slijtvast, dus voor deze Volvo direkt winterbanden erbij geregeld.
Het is dus ook een keuze: rijdt je echt heel veel in winterse omstandigheden, dan zou ik daar voor kiezen. Ik rijd echter maar 1 week per jaar richting Alpen en kan voor de Nederlandse winter prima uit de voeten met de Alpins. Ze rijden zuiniger dan mijn zomerbanden en voldoen aan mijn (niet al te extreme) eisen tav weggedrag...
Heb daarnaast een setje kettingen van Volvo (volgens mij gewoon van Rud: er waren in 2004 nog geen vrije merken vrijgegeven / bekend). 1 keer gebruik in Plagne, werkt perfect.
Die Autosocks waar Koots het over had, heb ik begin 2004 ivm de wintersport ook nog voor mijn vorige auto aangeschaft (die had ook weinig ruimte). Nadat ik ze 1 keer heb getest met een beetje sneeuw in Nederland was ik er persoonlijk snel mee klaar. Erg handig om om te leggen, maar m.i. volstrekt ontoereikbaar en niet slijtvast, dus voor deze Volvo direkt winterbanden erbij geregeld.
2016- XC70 D5 GT AWD MY16 Magic Blue, Inscription leer, standkachel, HK audio, VOC, Keyless, 19"
2010-2016 XC70 2.4D Momentum GT MY10, silver, prof. winterline, schuifdak, niv.reg, 17";sargas/18";minos
2004-2009 V50 Elite 2.0D 2004/5 silver 17"; stylla
2010-2016 XC70 2.4D Momentum GT MY10, silver, prof. winterline, schuifdak, niv.reg, 17";sargas/18";minos
2004-2009 V50 Elite 2.0D 2004/5 silver 17"; stylla
-
- 5th Gear member
- Berichten: 2150
- Lid geworden op: 12.08.2006 - 16:45
Die spikes zullen we in de laagladen er maar niet opgooien en die zijn ook stuk duurder dan normale winterbanden. 1000 euro voor 17 winterbanden valt eigenlijk best mee. Ookal heeft mijn auto er maar 4 nodig.jalle schreef:Ik heb net mijn winterbanden (met spikes) eronder gekregen en heb nieuwe stalenvelgen genomen met 16" Kuhmo banden. Het komfort bevalt goed. En stukken goedkoper in vergelijking met de 17" die ik in de gedachten had! Het was 1000 euro voor 17 winterbanden op mijn velg die ik nu heb of 720 euro voor stalenvelgen met banden. Die keuze is dan makkelijk gemaakt!
Volvo 460 1.8 GLE 1994 (02-07)
Volvo 360 GL 2.0 1989 (04-06)
Volvo 460 1.8 Sport Line 1995 (07-09)
Volvo 240 Sedan GL 2.3 B23A 1983 (08-09)
Volvo 360 Sedan GL 2.0 B200K 1985 (09-11)
Volvo 740 Station GL Diesel D24 1986 (11-13?)
Volvo 740 Sedan GLE 2.3 B230E 131pk 1985 (09-?)
Volvo 740 Station GLE 2.3 B230E 131pk 1986 (10-?)
Volvo V70 2.4 B5244S 170pk 2000 (10-?)
Volvo 960 Sedan 2.5 24V 1994 (13-?)
Volvo 360 GL 2.0 1989 (04-06)
Volvo 460 1.8 Sport Line 1995 (07-09)
Volvo 240 Sedan GL 2.3 B23A 1983 (08-09)
Volvo 360 Sedan GL 2.0 B200K 1985 (09-11)
Volvo 740 Station GL Diesel D24 1986 (11-13?)
Volvo 740 Sedan GLE 2.3 B230E 131pk 1985 (09-?)
Volvo 740 Station GLE 2.3 B230E 131pk 1986 (10-?)
Volvo V70 2.4 B5244S 170pk 2000 (10-?)
Volvo 960 Sedan 2.5 24V 1994 (13-?)
- Bart
- 8th Gear member
- Berichten: 12747
- Lid geworden op: 07.11.2006 - 12:50
- Locatie: Nijmegen
Hij bevalt super, die van mij is ook 2 keer teruggeweest voor wat TLC bij de dealerRolfV50D5 schreef:@koots:
Yep, de D5 loopt nog steeds als een klokje. Is nu iets ouder dan 9 maanden en staan nu bijna 50.000 km op dus dat gaat hard. En moet voordat hij een jaar oud is nog 2 maal naar oostenrijk (errug he?). Toch heeft hij wel al enkele malen in de garage gestaan voor voornamelijk elektronische problemen, zoals navi, radio, telefoon, airco. Maar dat is vlot en netjes afgehandeld. Was kwestie van nieuwe software. Heb af en toe nog steeds het probleem met het radioscherm, waarbij de letters door elkaar staan als je van functie verwisseld. Zit al een nieuw scherm in, maar dat helpt dus niet. Volvo Zweden bemoeit zich er nu zelfs al mee en daarom mag de dealer er niets meer aan doen. Er zijn blijkbaar wereldwijd 2 auto's waar dit probleem hardnekkig terugkomt. En tja daar ben ik een gelukkige van..... Persoonlijk denk ik dat het probleem er nog in zit als ik eind volgend jaar een nieuwe ga kopen, hahahaha.
En hoe bevalt die van jou ?

Volvo: V50 | 850 | V40 | V50 | XC70 | S70 | S80 | S60 | 240 | XC90 | V90 | V60 | C70 | V60 | 240
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27114
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Dat schiet zeker op Bart
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33107
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Maar weer ff on-topic jongens!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- Bart
- 8th Gear member
- Berichten: 12747
- Lid geworden op: 07.11.2006 - 12:50
- Locatie: Nijmegen
Excuses Paul 
Ik heb inmiddels een paar duizend kilometer gereden op mijn Good Year Ultra Grip 7 winterbanden, bevallen uitstekend!

Ik heb inmiddels een paar duizend kilometer gereden op mijn Good Year Ultra Grip 7 winterbanden, bevallen uitstekend!
Volvo: V50 | 850 | V40 | V50 | XC70 | S70 | S80 | S60 | 240 | XC90 | V90 | V60 | C70 | V60 | 240
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33107
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Ik heb er nu 4000km op staan, als een dolle!!!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra