Beste forumleden,
Al lange tijd rijd ik een S70 TDI van 1998.
Nu wil ik deze auto vervangen omdat ik graag een station wil ivm vervoer rolstoel.
Nu ben ik vandaag bij een garagist geweest om een T5 te bekijken en te berijden. Qua auto en rij comfort was er helemaal niets mis maar tijdens de proefrit trok de auto naar rechts en kwam er een schurend geluid weg rechtsvoor als de auto in de uiterste stand wordt gedraaid. Ook waren er nogalwat kleine puntjes welke wat irritatie opwekten. Zo deed de cruisecontrol het niet en had de auto wat lakschade rechts op de deur. Maar wat nog vervelender was was dat de rechterportier was uitgezakt en niet goed dichtging.
Ook het braden van het motormanagement lampje was hinderlijk de verklaring van de verkoper was dat er een censor stuk was welke zou worden vervangen.
Concreet wil ik graag wat feedback hebben over zo'n auto en of ik er goed aan doe om deze aan te schaffen.
Hij staat in Spijkenisse en is te bekijken op www.autotrack.nl
Hoop op goede reactie's en tips waar ik zou kunnen kijken.
Bedankt
Kasper
V70 T-5
-
blaastoeter
- 2nd Gear member
- Contacteer:
- vincent65
- 3rd Gear member
Zelf zal ik er niet voor kiezen als het nu al ergenis bij je opwekt...
Of je moet de prijs zo geweldig vinden dat je het voor lief neemt.
Maar er zijn toch zat "frisse" V70 te koop?
Of je moet de prijs zo geweldig vinden dat je het voor lief neemt.
Maar er zijn toch zat "frisse" V70 te koop?
Volvo 440
Volvo V40 1.8i
Volvo V70 170pk aut.
Volvo V40 1.8i
Volvo V70 170pk aut.
-
blaastoeter
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Bedankt voor de reactie.
Maar als aanvulling verschil tussen oude V70 en de nieuwe wat zou dan een goede keus zijn?
Maar als aanvulling verschil tussen oude V70 en de nieuwe wat zou dan een goede keus zijn?
Volvo T5 geartronic 2001 comfortline, sportline etc. nebula 18";
-
zwolly
- 4th Gear member
mischien beter een D5 gezien de benzine prijzen??, ben met mijn D5 70 euro pmd goedkoper uit als met mijn "oude"s40 1.8 benzine. incl belasting en verzkering etc
zwolly
S40 1.8 11-1996 donkerrood metallic handgeschakeld (verkocht)
S40 1.8 09-2001 pure silver sports automaat (verkocht)
S60-D5 edition -11-2003- black stone-handgeschakeld. (verkocht)
Mercedes S-klasse coupe V8 , nieuwstaat,automaat en alle opties, lpg.
S40 1.8 11-1996 donkerrood metallic handgeschakeld (verkocht)
S40 1.8 09-2001 pure silver sports automaat (verkocht)
S60-D5 edition -11-2003- black stone-handgeschakeld. (verkocht)
Mercedes S-klasse coupe V8 , nieuwstaat,automaat en alle opties, lpg.
-
asta
- 5th Gear member
Ik ben even gaan zoeken en heb deze auto gevonden:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=5626939
Is dit de auto die je bedoelt?
Ik ben zelf meer dan een jaar naar een v50 T5 op zoek geweest.
Omdat ik een bepaald aantal wensen had en mijzelf voorgenomen had dat ik met minder niet wilde overstappen heeft het even wat tijd gekost.
Je moet voor jezelf op papier zetten waar de auto aan moet voldoen en wat de staat van de auto moet zijn.
Ik moet als ik in een occasion rijdt niet het gevoel hebben dat de auto aan alle kanten mankementen vertoond waar ik mijzelf aan ga ergeren.
Het trekken naar 1 kant zou de uitlijning van de wielen kunnen zijn, dit zou de garage kunnen oplossen.
Ik zou in jouw geval dit melden bij de garage en opnieuw een proefrit maken als de essentiële problemen verholpen zijn, pas dan kan je zeggen dat de auto naar jouw zin is.
Mocht hij dit niet willen oplossen voordat je tot de aankoop overgaat dan wil ik persoonlijk geen zaken doen met zo'n garage, het zegt in mijn ogen iets over de bereid willigheid van de garage en de service die ze leveren.
Mijn advies is ga verder kijken en ga zeker niet voor de eerste de beste auto al lijkt hij nog zo goed, er zijn op de huidige markt flink wat auto's die in een onberispelijke staat verkeren.
En een lakschade of deukje is altijd te herstellen, misschien zelf op de uitdeuken zonder spuiten bijeenkomst via dit forum, zo leer je wat mede forum bezoekers kennen ook!
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=5626939
Is dit de auto die je bedoelt?
Ik ben zelf meer dan een jaar naar een v50 T5 op zoek geweest.
Omdat ik een bepaald aantal wensen had en mijzelf voorgenomen had dat ik met minder niet wilde overstappen heeft het even wat tijd gekost.
Je moet voor jezelf op papier zetten waar de auto aan moet voldoen en wat de staat van de auto moet zijn.
Ik moet als ik in een occasion rijdt niet het gevoel hebben dat de auto aan alle kanten mankementen vertoond waar ik mijzelf aan ga ergeren.
Het trekken naar 1 kant zou de uitlijning van de wielen kunnen zijn, dit zou de garage kunnen oplossen.
Ik zou in jouw geval dit melden bij de garage en opnieuw een proefrit maken als de essentiële problemen verholpen zijn, pas dan kan je zeggen dat de auto naar jouw zin is.
Mocht hij dit niet willen oplossen voordat je tot de aankoop overgaat dan wil ik persoonlijk geen zaken doen met zo'n garage, het zegt in mijn ogen iets over de bereid willigheid van de garage en de service die ze leveren.
Mijn advies is ga verder kijken en ga zeker niet voor de eerste de beste auto al lijkt hij nog zo goed, er zijn op de huidige markt flink wat auto's die in een onberispelijke staat verkeren.
En een lakschade of deukje is altijd te herstellen, misschien zelf op de uitdeuken zonder spuiten bijeenkomst via dit forum, zo leer je wat mede forum bezoekers kennen ook!
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
- Mathijs T-4
- 3rd Gear member
da's wel een mooie!
maar in de beschrijving staat dat deze in een nieuwstaat verkeerd, dat is iets geheel anders dan de topicstarter omschrijft zeg...
even doorzoeken naar een betere is mijn advies, of eisen dat ze alle problemen oplossen.. heeft de wagen een complete volvo onderhoudshistorie? even de dealer bellen en vragen of er een schadehistorie of iets anders geks is!!
succes
maar in de beschrijving staat dat deze in een nieuwstaat verkeerd, dat is iets geheel anders dan de topicstarter omschrijft zeg...
even doorzoeken naar een betere is mijn advies, of eisen dat ze alle problemen oplossen.. heeft de wagen een complete volvo onderhoudshistorie? even de dealer bellen en vragen of er een schadehistorie of iets anders geks is!!
succes
Volvo V40 T4, kleur 332, Gaspra's, Luxury- Line & Exclusive- Line, volledig creme leer, Automaat, Cruise Control, ECC, HU-655. Verkocht!
- toppertje
- 6th Gear member
beter een nette goed onderhouden classic T5blaastoeter schreef:Bedankt voor de reactie.
dan een slecht onderhouden nw typeT5.
hier kun je dus niets mee,maar dat kunnen we met jouw vraagstelling ook niet.
wees eens wat specifieker,voor wat betreft max budget,km stand,uitrusting,etc,etc.
wat een goede keus is,is meer dan kiezen tussen classic of v70N
geen glans zonder wrijving
-
blaastoeter
- 2nd Gear member
- Contacteer:
beste mede lezers van dit topic.
Allereerst bedankt voor alle reactie's welke jullie hebben achter gelaten.
Om met de vraagstelling van toppertje in huis te vallen het volgende.
Volgens mij zijn er een aantal specefieke problemen waar de classic meer dan gemiddeld last van had (Airco etc.) Omdat ik zelf bekend ben met een S70 D waar ik deze problemen allemaal ook heb mogen meemaken vroeg ik mij af of er voor een V70 van een later bouwjaar ook specefieke dingen zijn waar ik op moet letten bij aanschaf.
Vandaar mijn vraag om specdefieke verschillen of overeenkomsten te benoemen van dit type auto.
In het vervolg van de vraagstelling van toppertje over wensen, financiele ruimte etc. wil ik kwijt dat ik een auto wil die niet over de 150000km komt bij aanschaf. Voorts is het prettig als alles op het stuur is qua bediening van telefoon etc. Ook wil ik graag een benzine met een beetje vermogen dus mijn voorkeur gaat uit naar 2.4T of een T5.
Misschien niet onbelangrijk is is dat de auto zal worden voorzien van een volledige handbediening om mee te rijden waarna de pedalen ook opklapbaar zullen worden gemaakt.
Allereerst bedankt voor alle reactie's welke jullie hebben achter gelaten.
Om met de vraagstelling van toppertje in huis te vallen het volgende.
Volgens mij zijn er een aantal specefieke problemen waar de classic meer dan gemiddeld last van had (Airco etc.) Omdat ik zelf bekend ben met een S70 D waar ik deze problemen allemaal ook heb mogen meemaken vroeg ik mij af of er voor een V70 van een later bouwjaar ook specefieke dingen zijn waar ik op moet letten bij aanschaf.
Vandaar mijn vraag om specdefieke verschillen of overeenkomsten te benoemen van dit type auto.
In het vervolg van de vraagstelling van toppertje over wensen, financiele ruimte etc. wil ik kwijt dat ik een auto wil die niet over de 150000km komt bij aanschaf. Voorts is het prettig als alles op het stuur is qua bediening van telefoon etc. Ook wil ik graag een benzine met een beetje vermogen dus mijn voorkeur gaat uit naar 2.4T of een T5.
Misschien niet onbelangrijk is is dat de auto zal worden voorzien van een volledige handbediening om mee te rijden waarna de pedalen ook opklapbaar zullen worden gemaakt.
-
blaastoeter
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Hoi Martijn,
Het is de auto welke jij in het draadje beschrijft.
Bij de auto zitten alle rekeningen tot 3 december 2007 vanaf dan is er kennelijk geen onderhoud meer gepleegt.
De auto is bij Niham in Den Haag in onderhoud geweest en alle facturen zaten erbij.
Moet wel zeggen dat er veel aan de auto is vervangen en/of gerepareerd.
Qua schade historie zaten er geen stukken bij maar duidelijk was wel dat de rechterzijde was over gespoten.
Moet wel zeggen dat de verkoper alle puntjes wilde repareren.
Maar dat hij bij mij de indruk maakte niet in de auto te hebben gereden. Navraag leerde dat dit ook klopte.
Totslot zou ik bij aanschaf de derde iegenaar zijn geworden iets wat natuurlijk niet schokkend is.
Het is de auto welke jij in het draadje beschrijft.
Bij de auto zitten alle rekeningen tot 3 december 2007 vanaf dan is er kennelijk geen onderhoud meer gepleegt.
De auto is bij Niham in Den Haag in onderhoud geweest en alle facturen zaten erbij.
Moet wel zeggen dat er veel aan de auto is vervangen en/of gerepareerd.
Qua schade historie zaten er geen stukken bij maar duidelijk was wel dat de rechterzijde was over gespoten.
Moet wel zeggen dat de verkoper alle puntjes wilde repareren.
Maar dat hij bij mij de indruk maakte niet in de auto te hebben gereden. Navraag leerde dat dit ook klopte.
Totslot zou ik bij aanschaf de derde iegenaar zijn geworden iets wat natuurlijk niet schokkend is.
- Polarbaer
- 2nd Gear member
Met deze gegevens in het achterhoofd zou ik nog even verder kijken. Het is niet één van de duurste, maar dat heeft kennelijk dus wel een reden.
V70 classic - 2.5 20V - MY1998 - Black stone - volleder - 16' Perfo velgen
- VolvoKramer
- 3rd Gear member
Ik zat toevallig vanavond via www.mobile.de weer eens te screenen naar T5 en R types. Veelal Scheckheft gepflegd (dealer onderhouden) en weinig kilometers voor zeer scherpe prijzen!
Kan een optie zijn.....
Kan een optie zijn.....
S40 1.8i Europa LPG-G3
V40 1.9D Europa Sports Exclusive Navigator
V40 1.8 Europa
V70 2.4 170 PK Classic, Comfort Exclusive.
V40 1.9D Europa Sports Exclusive Navigator
V40 1.8 Europa
V70 2.4 170 PK Classic, Comfort Exclusive.
- toppertje
- 6th Gear member
de auto is inmiddels bijna 9 jaar oud.
de punten(ergenissen)die je opnoemd zijn niet wereldschokkend.
het naar rechts trekken kan uitlijning zijn.
schurend geluid rechts is waarschijnlijk uitslagbegrenzer(kost bijna niets)
dat de CC het niet doet kan remschakelaar zijn(kost ook bijna niets
het uitgezakte rechter portier vind ik wat vreemd,maar dit kan ook wel weer worden opgelost.
laat de verkoper die zaken in orde brengen,en dan heb je geen verkeerde auto dacht ik.
het is wel een mooi komplete uitvoering(mobility-line).
de punten(ergenissen)die je opnoemd zijn niet wereldschokkend.
het naar rechts trekken kan uitlijning zijn.
schurend geluid rechts is waarschijnlijk uitslagbegrenzer(kost bijna niets)
dat de CC het niet doet kan remschakelaar zijn(kost ook bijna niets
het uitgezakte rechter portier vind ik wat vreemd,maar dit kan ook wel weer worden opgelost.
laat de verkoper die zaken in orde brengen,en dan heb je geen verkeerde auto dacht ik.
het is wel een mooi komplete uitvoering(mobility-line).
geen glans zonder wrijving
-
T5je
- 3rd Gear member
Heb zelf een T% begin van dit jaar aangeschaft. Heeft wel een paar krasjes maar is ook een 2e hands en 8 jaar oud. Om helemaal zeker te zijn van een technische staat heb ik de auto een technische aankoopkeuring laten ondergaan. Gewoon bij een volvo dealer.
Als je het niet vertrouwd ben ik het met eerdere reacties eens, niet doen. Zit je jezelf later alleen maar mee in de weg.
Had een vraagje over het repareren van velgen en kreeg o.a .van Armin antwoord. In zijn voetnoot staat dat hij nog wel een paar auto's heeft staan. Kijk dus eens op http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... w_header=Y
Zitten ook een paar T5en bij.
Tot slot wil zeggen dat ik erg tevreden ben met mijn T5. Natuurlijk heeft hij sporen van gebruik, maar daar is mee te leven. Wil je een 100% auto, dan moet je een nieuwe kopen. Maar heb deze bij een particulier vandaan. http://www.goudengids.nl/bedrijven/Gara ... 000_3.html Import uit Duitsland.
Succes met zoeken.
Als je het niet vertrouwd ben ik het met eerdere reacties eens, niet doen. Zit je jezelf later alleen maar mee in de weg.
Had een vraagje over het repareren van velgen en kreeg o.a .van Armin antwoord. In zijn voetnoot staat dat hij nog wel een paar auto's heeft staan. Kijk dus eens op http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... w_header=Y
Zitten ook een paar T5en bij.
Tot slot wil zeggen dat ik erg tevreden ben met mijn T5. Natuurlijk heeft hij sporen van gebruik, maar daar is mee te leven. Wil je een 100% auto, dan moet je een nieuwe kopen. Maar heb deze bij een particulier vandaan. http://www.goudengids.nl/bedrijven/Gara ... 000_3.html Import uit Duitsland.
Succes met zoeken.
V70 T5 eind 2000 met 250 pk 310 (?) pk en 420 (?) Nm
-
blaastoeter
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Bedankt vooor de vele reactie's die er zijn gepost.
Laat duidelijk zijn dat ik weet dat ik een gebruikte auto kopop dus de krasjes etc. neem ik dan ook op de koop toe.
Voor aanstaand weekend heb ik nog een tweetal proefritten gepland in een T5 dus kan ik volop vergelijken. Inmiddels ben ik mij ook in duitsland aan het orienteren dus kortom ik ben er nog niet uit.
Wordt ongetwijfeld vervolgt
Laat duidelijk zijn dat ik weet dat ik een gebruikte auto kopop dus de krasjes etc. neem ik dan ook op de koop toe.
Voor aanstaand weekend heb ik nog een tweetal proefritten gepland in een T5 dus kan ik volop vergelijken. Inmiddels ben ik mij ook in duitsland aan het orienteren dus kortom ik ben er nog niet uit.
Wordt ongetwijfeld vervolgt
-
remco747
- 1st Gear member
Heb zelf een T5, en dat aanlopen bij scherp sturen is het wiel die tegen de wielkast aan loopt. Is geen probleem, maar zorgt voor iets snellere slijtage aan je banden.
Verder zou ik je willen zeggen dat in een auto met handbediening al het optrekken dus als het ware electronisch geregeld wordt en dan wordt ie aardig dorstig. Bij mij zit ie gemiddeld 1 op 8 zonder handbediening.
Ook ik zou niet voor een auto gaan waar de testrit al irritaties oplevert. T is allemaal wel op te lossen, maar t is al slordig om m zo in de verkoop te hebben staan, dus van de service zou ik ook niet al te veel verwachten.
O ja, en ik zou m net ná de 150.000 km kopen, want dan heeft ie als het goed is de 150k km beurt gehad (grote beurt) waarbij ze je distributieriem vervangen, en das een dure beurt... (>1200)
Succes
Verder zou ik je willen zeggen dat in een auto met handbediening al het optrekken dus als het ware electronisch geregeld wordt en dan wordt ie aardig dorstig. Bij mij zit ie gemiddeld 1 op 8 zonder handbediening.
Ook ik zou niet voor een auto gaan waar de testrit al irritaties oplevert. T is allemaal wel op te lossen, maar t is al slordig om m zo in de verkoop te hebben staan, dus van de service zou ik ook niet al te veel verwachten.
O ja, en ik zou m net ná de 150.000 km kopen, want dan heeft ie als het goed is de 150k km beurt gehad (grote beurt) waarbij ze je distributieriem vervangen, en das een dure beurt... (>1200)
Succes
-
arnok
- 1st Gear member
Dag Kasper,
heel ietsjes naar rechts trekken viel mij ook op bij alle T5's die ik gereden heb. Misschien veilige modes instelling bij een T5, vlieg je niet meteen op tegemoet komend verkeer als je het gaspedaal onderin trapt. Het aanlopen bij inparkeren deden ze ook allemaal.
groet arno
heel ietsjes naar rechts trekken viel mij ook op bij alle T5's die ik gereden heb. Misschien veilige modes instelling bij een T5, vlieg je niet meteen op tegemoet komend verkeer als je het gaspedaal onderin trapt. Het aanlopen bij inparkeren deden ze ook allemaal.
groet arno
- Pas259
- 3rd Gear member
Bij welke dealer stond hij, had je beter in je opening post kunnen zeggen want het is erg vervelend om alle advertenties te doorlopen.
Mocht hij bij autohuisspijkenisse staan dan kan ik je die alvast aanraden, ontzettend fijn bedrijf in de omgang zowel voor als na de verkoop, heb er zelf mijn Volvo in onderhoud.
Mocht hij bij autohuisspijkenisse staan dan kan ik je die alvast aanraden, ontzettend fijn bedrijf in de omgang zowel voor als na de verkoop, heb er zelf mijn Volvo in onderhoud.
Volvo 440 1.6i '95
Volvo 850 2.5i GLT '94
Mercedes C200 CDI Elegance '00
Saab 9-3 2.0 SE '00
Volvo S60 2.4 '01
Volvo 850 2.5i GLT '94
Mercedes C200 CDI Elegance '00
Saab 9-3 2.0 SE '00
Volvo S60 2.4 '01
-
blaastoeter
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Beste Pas259,
Zoals je wellicht hebt kunnen zien staat er een draadje naar deze auto dus had je met weinig zoeken de auto kunnen vinden.
Ben het geheel met je eens dat de verkopers aardig waren en zeer correct.
Ik ben dan ook met een goed gevoel bij deze garage vertrokken. Ook de toezegging dat hij alle puntjes van deze auto in orde zou maken maak ik mij geen zorgen om. Alleen op dat moment was het jammer. Neemt niet weg dat ik nogmaals een proefrit ga maken als alle puntjes zijn verholpen.
Dus over de houding en het gesprek achteraf zul je mij niet negatief horen zijn. Alleen op dat moment geen deal.
Zoals je wellicht hebt kunnen zien staat er een draadje naar deze auto dus had je met weinig zoeken de auto kunnen vinden.
Ben het geheel met je eens dat de verkopers aardig waren en zeer correct.
Ik ben dan ook met een goed gevoel bij deze garage vertrokken. Ook de toezegging dat hij alle puntjes van deze auto in orde zou maken maak ik mij geen zorgen om. Alleen op dat moment was het jammer. Neemt niet weg dat ik nogmaals een proefrit ga maken als alle puntjes zijn verholpen.
Dus over de houding en het gesprek achteraf zul je mij niet negatief horen zijn. Alleen op dat moment geen deal.
- Summum
- 6th Gear member
Hoi Kas,
Ik zou toch mijn twijfels hebben bij zoveel schoonheidsfoutjes. En in ieder geval investeren in een ANWB-keuring.
Deze ziet er ook niet verkeerd uit trouwens en is een jaar jonger:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=leok2uqectcx
En wat dacht je van deze: ook een snoepje met AWD, wel wat duurder maar met de DVD-navigatie ipv CD-roms zoals MJ 2001 nog had
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vyncltnyutew
Succes, als ik iets voor je kan betekenen hoor ik het wel.
R.
Ik zou toch mijn twijfels hebben bij zoveel schoonheidsfoutjes. En in ieder geval investeren in een ANWB-keuring.
Deze ziet er ook niet verkeerd uit trouwens en is een jaar jonger:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=leok2uqectcx
En wat dacht je van deze: ook een snoepje met AWD, wel wat duurder maar met de DVD-navigatie ipv CD-roms zoals MJ 2001 nog had
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vyncltnyutew
Succes, als ik iets voor je kan betekenen hoor ik het wel.
R.
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
- Wolfs XC
- 5th Gear member
Vooral de tweede auto is erg mooi. Is de AWD voorzien van visco koppleing of de betere Haldex?
XC40 Single Ultimate MY2023
Non-Volvo's
XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803
V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome
Non-Volvo's
XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803
V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome