Om hem draaiende te krijgen helpt alleen aanslepen nog.
Zou de accu niet genoeg kracht meer hebben om aan te slaan?
Of is het de startmotor?
iemand een idee?

Als je hem een tijdje laat staan maakt hij weetr 2-3 slagen en daarna haalt hij de eerste slag niet..roever schreef:Klinkt als een lege accu! Heb je het al geprobeerd met een hulp accu / andere auto?
Als je hem een tijdje laat staan doet maakt ie dan de eerste keer weer meer slagen? Dan is het namelijk goed mogelijk dat je accu kapot is, of gewoon leeg. In het eerste geval ff vervangen en in het tweede geval opladen en in de gaten houden (accu's geven het meestal op als het koud is).
Nog even ter info.pierre schreef:Omdat een hulpaccu al niet helpt lijkt het mij dat je je massa-aansluitpunten even moet schoonschuren. Ik had namelijk hetzelfde probleem en de 400-serie schijnt hier een abonnementje op te hebben...
We hebben het op verschillende punten geprobeerd.Michel440sports schreef:Nog even ter info.pierre schreef:Omdat een hulpaccu al niet helpt lijkt het mij dat je je massa-aansluitpunten even moet schoonschuren. Ik had namelijk hetzelfde probleem en de 400-serie schijnt hier een abonnementje op te hebben...
Het is altijd veiliger om een hulp accu, etc... de massa te pakken op een andere plek dan de accu ivm fonken![]()
Neem bv het motorblok als massa punt en gelijk voor Mr Orange dan weet je meteen of hij massa problemen.