hoi,
nog even over die tankinhoud he... 45 liter?? Dat haalt die van mij denk ik niet hoor, ik had een keer tot iets boven het rode streepje gereden, dus nog net niet op de reserve, toen ik +- 30 liter erbij vulde tot ie vol was.... ik kan me niet voorstellen dat er dan nog 15 liter reserve inzit? toch???
tanken
- volvoruud
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Ik heb 10 liter reserver.
Als ik ga tanken wanneer het lampje gaat branden past er mooi 50 liter in
Mijn auto rijdt trouwens altijd tussen de 1op12 en 1op13, maakt niet uit hoe ik rij.
Als ik ga tanken wanneer het lampje gaat branden past er mooi 50 liter in

Mijn auto rijdt trouwens altijd tussen de 1op12 en 1op13, maakt niet uit hoe ik rij.
------------------------------------------------
Volvo 440 1.8i Sports-Line '94
kijk ook eens op www.volvowereld.nl
Volvo 440 1.8i Sports-Line '94
kijk ook eens op www.volvowereld.nl
-
- 4th Gear member
Ik denk dat er bij jou een ander probleem is. Je benzine meter! Ik had het ook dat mijn meter in het rood stond en dat er dan maar 35 liter in ging (60 liter tank), na het schoonmaken van de bezinemeter kan ik bij bijna leeg ongeveer 55 liter tanken! (reserver is ongeveer 4-5 liter?)tim-1987 schreef:hoi,
nog even over die tankinhoud he... 45 liter?? Dat haalt die van mij denk ik niet hoor, ik had een keer tot iets boven het rode streepje gereden, dus nog net niet op de reserve, toen ik +- 30 liter erbij vulde tot ie vol was.... ik kan me niet voorstellen dat er dan nog 15 liter reserve inzit? toch???
Je kunt het herkennen aan het heel erg traag oplopen van de meter en het niet of niet helemaal aangeven van een volle tank. Hoe je het oplost staat wel ergens op het forum uitgelegd.
Volvo V50 DRIVe S/S Pro Edition R-Design 2012, Winterline, Black Sapphire Metallic, trekhaak, sunblinds.
-
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Hallo allemaal, ik rij met mijn 440 uit 1995 gemiddeld 1:14 in de stad,snelweg 1:17. ik ben een normale rijder,maar ik merk wel het verschil tussen ron 95 in nederland en ron 95 in duitsland,die laatste is stukken beter ,maak ik meer kilometers mee in is ook nog goedkoper 1.23 euro.ik woon dan ook wel 500 meter van de grens dus ik tank daar altijd aral.
ik rij 1:10.5 op gas en op benzine 1:11.5
das redelijk vind ik aangezien er altijd gezegd word dat op lpg er een hoger verbruik ligt
maar wel voor 26 euro (540 km)tanken en volle tank
das redelijk vind ik aangezien er altijd gezegd word dat op lpg er een hoger verbruik ligt
maar wel voor 26 euro (540 km)tanken en volle tank
-
- 2nd Gear member
hmm, zou dat het zijn, de meter loopt inderdaad ontzettend traag op! en bij een volle tank staat het metertje net onder de F... ik ga even op het forum zoeken hoe ik dit moet verhelpenroever schreef: Ik denk dat er bij jou een ander probleem is. Je benzine meter! Ik had het ook dat mijn meter in het rood stond en dat er dan maar 35 liter in ging (60 liter tank), na het schoonmaken van de bezinemeter kan ik bij bijna leeg ongeveer 55 liter tanken! (reserver is ongeveer 4-5 liter?)
Je kunt het herkennen aan het heel erg traag oplopen van de meter en het niet of niet helemaal aangeven van een volle tank. Hoe je het oplost staat wel ergens op het forum uitgelegd.