Zaten die ooit 'af fabriek' op een 200 serie?
Waren ze altijd een 'optie', een 'extra'?
Zijn ze nuttig? Zijn ze mooi?
Hoe monteer je die aan een 240 uit 1992?
Waar kan ik ze kopen? Duur?
Dat soort dingen...

Novice? ben je kloosterling? of is er nog een andere betekenis van het woord. Gewoon uit nieuwsgierigheid...mellow yellow schreef:Op al je eerste vragen kan ik als novice geen antwoord geven, maar ik heb ze gisteren zowel bij nordicar en scandcar in de catalogus zien staan voor een euro of 15 per stuk.
Wat dacht je van iemand die ergens nieuw in is. Een novice in het klooster is iemand die pas is ingetreden, moet ik het nog verder uitleggen?Mick schreef:Novice? ben je kloosterling? of is er nog een andere betekenis van het woord. Gewoon uit nieuwsgierigheid...mellow yellow schreef:Op al je eerste vragen kan ik als novice geen antwoord geven, maar ik heb ze gisteren zowel bij nordicar en scandcar in de catalogus zien staan voor een euro of 15 per stuk.
Dan moet je wel in de context van het onderwerp blijven. Novice gebruik je alleen in religieuze / latijnse zin. Anders roep je gewoon 'beginner'. De opbouw van je zin klopt ook al niet;'op al je eerste vragen kan ik.....mellow yellow schreef:Wat dacht je van iemand die ergens nieuw in is. Een novice in het klooster is iemand die pas is ingetreden, moet ik het nog verder uitleggen?Mick schreef:Novice? ben je kloosterling? of is er nog een andere betekenis van het woord. Gewoon uit nieuwsgierigheid...mellow yellow schreef:Op al je eerste vragen kan ik als novice geen antwoord geven, maar ik heb ze gisteren zowel bij nordicar en scandcar in de catalogus zien staan voor een euro of 15 per stuk.
Is mightyspawn Neerlandicus?Mick schreef: Ga mij nu niet de les lezen als Neerlandicus