Ik krijg binnenkort mijn nwe auto met geintegreerde telefoon en heb al de diverse topics gelezen over wat dan de ideale oplssing zou zijn voor het meest gemakkelijke telefoon gebruik.
M.i. zou de meest ideale mogelijkheid zijn om een extra sim te nemen, de mobiel bij niet beantwoorden door te laten schakelen naar de auto.
Nu is dat eenvoudig te realiseren. Het probleem is echter dat als ook de autotel. uit staat de voicemails hierop binnen komen.
Weet iemand of het mogelijk is om dan toch de voicemail weer op de mobiel te krijgen?
Doorschakelen/Voice mail etc. geintegreerde telefoon
- Johan
- 5th Gear member
BMW 520D steptronic automaat, high executive, HiFi professional audio, sportstoelen etc. etc.
S60 2.5T Drivers Edition, Top line, Black Sapphire, Sportleder Light Sand, Premium Sound - IMIV, Geïntegr. Telefoon, Orpheus 17, MY2009.
S60 D5 Edition, black sapphire, nordborg light sand, electra 16, high performance audio MY2005.
- Mathijs T-4
- 3rd Gear member
denk dat dat niet kan, als hij eenmaal is doorgeschakeld blijft de beller daar.
normaliter neem je een 2e simkaart (van hetzelfde abbo) die stop je in de auto, als je de auto instapt zet je de gsm op "offline " of uit.. (mijn N95 kan op offline)
en dan komt de beller op de wagen binnen.. als je die dan niet beantwoord komt men op je normale voicemail en kan je dat later uit de auto weer terugluisteren via de gsm..
snappen we t nog? haha.. succes!
normaliter neem je een 2e simkaart (van hetzelfde abbo) die stop je in de auto, als je de auto instapt zet je de gsm op "offline " of uit.. (mijn N95 kan op offline)
en dan komt de beller op de wagen binnen.. als je die dan niet beantwoord komt men op je normale voicemail en kan je dat later uit de auto weer terugluisteren via de gsm..
snappen we t nog? haha.. succes!
Volvo V40 T4, kleur 332, Gaspra's, Luxury- Line & Exclusive- Line, volledig creme leer, Automaat, Cruise Control, ECC, HU-655. Verkocht!
- Johan
- 5th Gear member
Ik snap het.
Kan de geintegreerde telefoon ook via een schakelaar aan en uit worden gezet?
Kan de geintegreerde telefoon ook via een schakelaar aan en uit worden gezet?
BMW 520D steptronic automaat, high executive, HiFi professional audio, sportstoelen etc. etc.
S60 2.5T Drivers Edition, Top line, Black Sapphire, Sportleder Light Sand, Premium Sound - IMIV, Geïntegr. Telefoon, Orpheus 17, MY2009.
S60 D5 Edition, black sapphire, nordborg light sand, electra 16, high performance audio MY2005.
- Mathijs T-4
- 3rd Gear member
hehe, denk dat als je de sleutel in het contact steekt en omdraait de geintegreerde telefoon om de pincode vraagt om hem te activeren.
bel anders volvo of jouw provider even over hoe & wat met het gebruik van een dual sim.
die weten vast van de spreekwoordelijke hoed & de rand.
het is ook niet allemaal even handig, als je weinig met gsm's of electronica hebt is het goed mogelijk dat je er geen hout van snapt..

bel anders volvo of jouw provider even over hoe & wat met het gebruik van een dual sim.
die weten vast van de spreekwoordelijke hoed & de rand.
het is ook niet allemaal even handig, als je weinig met gsm's of electronica hebt is het goed mogelijk dat je er geen hout van snapt..

Volvo V40 T4, kleur 332, Gaspra's, Luxury- Line & Exclusive- Line, volledig creme leer, Automaat, Cruise Control, ECC, HU-655. Verkocht!
- Johan
- 5th Gear member
Ik snap niet waarom je nu zo blijft zeggen dat ik er niets van zou kunnen snappen.
Kijk als ik zelf niet in de auto zit maar er rijdt iemand anders mee en mijn telefoon gaat aan als de auto loopt terwijl tegelijkertijd mijn windows telefoon weer eens gereset moet worden omdat hij "klem" staat (en dat gebeurt heel vaak - het blijft M$CHOFT), hiermee dus uit het netwerk wordt gehaald, dan wordt deze overgenomen in de auto en dat wil ik dan dus niet.
Het gewoon aan en uit kunnen zetten van de tel. in de auto zal dit dan voorkomen. Snap je?
Kijk als ik zelf niet in de auto zit maar er rijdt iemand anders mee en mijn telefoon gaat aan als de auto loopt terwijl tegelijkertijd mijn windows telefoon weer eens gereset moet worden omdat hij "klem" staat (en dat gebeurt heel vaak - het blijft M$CHOFT), hiermee dus uit het netwerk wordt gehaald, dan wordt deze overgenomen in de auto en dat wil ik dan dus niet.
Het gewoon aan en uit kunnen zetten van de tel. in de auto zal dit dan voorkomen. Snap je?
- Mathijs T-4
- 3rd Gear member
nee, snap ik eigenlijk niet..

maar even serieus.. is de simkaart in de auto beveiligd met een pincode?
anders simkaart in je gsm, pincode erop en in de auto ermee...
(het snappen kwam voort uit een onsamenhangend verhaal van mijn kant!)

maar even serieus.. is de simkaart in de auto beveiligd met een pincode?
anders simkaart in je gsm, pincode erop en in de auto ermee...
(het snappen kwam voort uit een onsamenhangend verhaal van mijn kant!)
- hadico
- 5th Gear member
Rij zelf met de geint. tel met duokaart (pin auto uitgeschakelt) als ik in de auto stap en start neemt de auto het telnr over (laatst aangemelde) en als ik vervolgens uitstap neemt de N95 het signaal weer op geeft tot dusver geen enkel probleem.
(duo kaart van TMobile)
(duo kaart van TMobile)
- Johan
- 5th Gear member
Je kan de telefoon dus niet apart aan/uitzetten?
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Je kunt de telefoon in de auto aan en uitzetten.
Je kunt hem mét of zonder PIN gebruiken.
Mét PIN betekent, elke keer als je de auto strat, PIN ingeven
Zonder PIN betekent, de telefoon is automatisch aan.
Als de auto bij de garage is, of je laat er iemand anders er in rijden, haal je de chip uit het dashboard en gan de gast z'n eigen telefoonchip gebruiken.
Hij kan geen berichten voor jou ontvangen maar wel alle nummers zien en gebruiken die in het telefoongeheugen van de auto zijn opgeslagen.
Je kunt hem mét of zonder PIN gebruiken.
Mét PIN betekent, elke keer als je de auto strat, PIN ingeven
Zonder PIN betekent, de telefoon is automatisch aan.
Als de auto bij de garage is, of je laat er iemand anders er in rijden, haal je de chip uit het dashboard en gan de gast z'n eigen telefoonchip gebruiken.
Hij kan geen berichten voor jou ontvangen maar wel alle nummers zien en gebruiken die in het telefoongeheugen van de auto zijn opgeslagen.
Immers ... VOLVO4LIFE
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- Johan
- 5th Gear member
Kijk Ben daar hebben we wat aan!
Dank voor de info.
Kan een slotje op.
Dank voor de info.
Kan een slotje op.