Kosten versnellingsbakrevisie
- Auk
- 6th Gear member
Een bak laten reviseren zal je rond de €500 tot €750,- kosten bij een revisiebedrijf.
Nieuwe koppeling-set kost je tussen de €150 en €250 euro, ligt eraan wat je precies wilt. Ik raad je aan de hele meuk te vervangen, dan kom je achteraf ook niet voor onverwachte verrassingen te staan.
Bij het vervangen van de 3 lagers moest de gehele bak uit elkaar, en bij de garage is dat *kuch* duur *kuch* dus je kunt het beter bij een goed revisiebedrijf laten doen.
Wat is het probleem precies?
Nieuwe koppeling-set kost je tussen de €150 en €250 euro, ligt eraan wat je precies wilt. Ik raad je aan de hele meuk te vervangen, dan kom je achteraf ook niet voor onverwachte verrassingen te staan.
Bij het vervangen van de 3 lagers moest de gehele bak uit elkaar, en bij de garage is dat *kuch* duur *kuch* dus je kunt het beter bij een goed revisiebedrijf laten doen.
Wat is het probleem precies?

Auke
MY95 Volvo 480 GT-Line USA-Spec MT
MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT
MY06 Volvo XC90 V8 Executive AT

MY95 Volvo 480 GT-Line USA-Spec MT
MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT
MY06 Volvo XC90 V8 Executive AT

-
- 5th Gear member
Heb het bij een beun laten doen. Duurt misschien iets langer, maar die man doet het goed en goedkoop! Onderdelen heb ik zelf meegenomen (bij Volvo gekocht met korting).
Demonteren e.d. kun je ook makkelijk zelf doen, alsmede het plaatsen van de koppelingsplaat etc.
Demonteren e.d. kun je ook makkelijk zelf doen, alsmede het plaatsen van de koppelingsplaat etc.