Heb er nu 33.000km mee gereden in nog geen 8 maanden. Rijdt super en nooit vermogen tekort gehad, je zit zo op de 180km/u op de A1 heerlijk koppel vooral in de bochten, gewoon een heerlijke auto!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
De auto is binnen!
Jammer van het weer, dus er zijn niet veel foto's gemaakt. De auto ziet er inmiddels uit als een beest. Straks nog maar even vlug afspuiten
De auto rijdt heerlijk en ziet er geweldig uit.
1 Minpuntje: de bestelde zelfdimmende binnenspiegel zit er niet in. Dat kon volgens de werkplaats niet en hebben dat niet teruggekoppeld aan de verkoper.
En dat terwijl ik hier gelezen meen te hebben dat iemand wel een zelfdimmende binnenspiegel op zijn C30 Sport heeft. Ben net even langs de Volvo dealer hier gereden en die pakte de accessoirelijst erbij, waar bij de binnenspiegel geen afhankelijkheden stonden aangegeven. Die dacht dat het dan ook gewoon moest kunnen.
Iemand hier toevallig een C30 Sport èn een zelfdimmende binnenspiegel? Ik hoef alleen maar te weten dat het kan
En 2 fotootjes
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk. Volvo S40 MY2012 DRIVe, Ice White, Business Edition Pro, Winter line Volvo 480 GT Turbo 1995, Paris Blue Volvo C30 1.6D Sport MY09 BSR, Electric Silver, Season Line, Business Line 1, Bodykit, dual exhaust
rsnhakan schreef:Mooie bak man!! Mooie kleur ook! Zijn dat dezelfde koplampen als wij hebben (van het R-desgin?) Mooie kleur ook!
Veel plezier ermee en veilige kilometers.
Dankje Hakan
Ik denk het wel. Volgens mij verschillen die niet van de gewone lampen toch? Het is geen Xenon, maar gewoon halogeen.
Nog even een fotootje door het raam. Flitsen kan dan niet, dus vandaar de iets mindere kwaliteit
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk. Volvo S40 MY2012 DRIVe, Ice White, Business Edition Pro, Winter line Volvo 480 GT Turbo 1995, Paris Blue Volvo C30 1.6D Sport MY09 BSR, Electric Silver, Season Line, Business Line 1, Bodykit, dual exhaust
jalle schreef:Najs! Super joh! 18inch was nog mooier geweest
Dankje!
Ik weet het, maar die 60 euro per maand extra werd mij net iets teveel
rsnhakan schreef:PeeJay, je hebt me verkeerd begrepen (komt door mij :oops:)
Die koplampen (je hebt er 2 van), waar die kleine spiegels inzitten. Als richting aangeeft geven ze licht. Weet je wat ik bedoel? (Buitenspiegels?)
Zijn die uitgevoerd in Satin Matt Finish? (hoort bij R-desgin) maar lijkt net of jij dat ook hebt.
PS: Klappen jouw buitenspiegels niet in?
Ik heb inderdaad Satin Matt Finish buitenspiegels. Was goedkoper dan de zwarte kappen laten overspuiten in Electric Silver
En mijn spiegels klappen niet in.
Paul schreef:
Maar GAVE BAK!!! Heel mooi vooral heel chill met Seasonline, perfecte combi met het leder! Heerlijk met dit koude weer, warme stoelen! Hmmmmm
Dankje
De stoelverwarming gisteren voor het eerst geprobeerd. Echt geweldig
Mooie auto en vooral: MOOIE VELGEN haha! En inderdaad, van 18 inch velgen word je qua leaseprijs niet echt blij.
Ik heb overigens nog geen moment stoelverwarming gemist, zelfs niet met het winterweer van afgelopen week, terwijl ik ook leren bekleding heb. Een warme bips zal vast lekker zijn, maar een noodzaak is het nou ook weer niet...
Volvo V40 T4 Summum Polestar Volvo C30 1.8 Sport Alfa Romeo 147 1.6TS Veloce
Ik heb 3,5 jaar een 206 gehad met Lederen bekleding en het was echt een MUST geworden, zo koud. Plus natuurlijk het gezeur van mijn vriendin: Leer warm in de zomer, koud in de winter.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Ik heb bijzonder slechte doorbloeding in handen en voeten (bloedvaatvernauwing). Ik zit 's ochtends het eerste half uur ook met lamswollen handschoenen aan in de auto. Daarna zijn ze ook nog wel koud, maar niet pijnlijk koud zegmaar.
Door de stoelverwarming blijft de rest van het lichaam warmer merk ik. Ik vind het heerlijk. Heb nu wel wat koudere voeten door de relatief slechte verwarming daar, maar netto gezien ben ik er absoluut op vooruit gegaan
haroldinho schreef:Vorige week een Volvo C30 1.6 DRIVe Sport besteld, levering week 4 - 2009. Specs: kleur zwart metallic, alles wat in het Sportpakket zit, gekozen voor de 17" Spartacus velgen, regensensor en een automatisch dimmende binnenspiegel. Helaas nog ff geduld hebben...
Hey Haroldinho,
Mooie keuze! heb na lang wikken en wegen onlangs ook een zwarte C30 D sport besteld, gezien het magere standaard aanbod aan velgen in dit pakket toen ook voor de spartacus gekozen (mestra's zie je ook echt overal ).
Wilde perse de bodykit, want die maakt de auto toch echt af in mijn optiek maar kon zodoende helaas geen drivE nemen. Volgens de dealer (Broekhuis) zal de auto overigens in 2009 standaard afgeleverd worden met usb aansluiting.
Als ik foto's heb dan zal ik ze zeker plaatsen! nu maar hopen dat de jongens (en meisjes) in Gent snel aan de slag gaan