Aangezien mijn standkachel het niet doet en ik deze graag wil repareren cq. schoonmaken moet de bumper eraf (http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... emontereen) standkachel eruit.. lijkt me niet zo moeilijk... MAAR: ik wil weten als ik in tijdnood kom dat ik de bumper weer kan monteren ZONDER de standkachel. Kan dit en hoe moet ik dat doen !
Alvast bedankt voor jullie hulp!
XC70 D5 185pk MY2007
Mini Cooper S MY2005 Skoda Octavia 2 FSI '05 V70 D5 Premium Automaat Silver '03 MY '06 Lease, Lease en nog eens Lease ketels Golf GTI MkI '83
Audi Coupe GT
Honda Prelude
Honda Civic
Laat hem eerst uitlezen als er een fout is opgeslagen weet je wat je moet doen en als er fouten in het systeem staan kan je repareren wat je wil maar hij gaat niet eerder branden dan dat de fouten zijn gewist.
Als je de bumper zonder kachel wil monteren zul je wel de slangen moeten doorverbinden ,verder is het geen probleem.
Nou volgens de dealer is het waarschijnlijk de waterpomp die of defect is of vastzit....
Na 3 pogingen de pomp te starten stopt ie ermee om verdere schade te voorkomen is mij verteld..
XC70 D5 185pk MY2007
Mini Cooper S MY2005 Skoda Octavia 2 FSI '05 V70 D5 Premium Automaat Silver '03 MY '06 Lease, Lease en nog eens Lease ketels Golf GTI MkI '83
Audi Coupe GT
Honda Prelude
Honda Civic
Klopt maar als hij in storing staat moet hij eerst gewist worden om weer te gaan werken hij blijft geblokeerd na 3 startpogingen.
Als je de bumper losneemt heb je alle ruimte om de pomp te vervangen is qua werk niet zoveel meeste tijd zit in de bumper