Nu ben ik alvast voorbereid op die overstap aangezien ik de software van de verlichting zodanig heb laten aanpassen dat ik zelf de baas ben over mijn lampen

Iemand ervaring?
Kijk, daar zit ik dus helemaal niet op te wachten, een Nissan met een Halfords ledsliert, laat staan een Volvo met een Halfords ledsliert! Daarom ook dit voorzichtig geformuleerde vraagje, wetend dat ik een groot risico loop mijn naam te grabbel te gooienV70 T5 assen schreef:Gister een nissan zien rijden met zo,n halfords led sliert het ziet er niet uit.
Blijft een opgeplakt geheel, brrrr zonde van je volvo
Maar stel dat het leverbaar was geweest op j net nieuw bestelde Volvo zoals omschreven in je onderschrift, had je er dan voor gekozen?Volvopa schreef: Nee ze bestaan niet en gezien het ontwerp van de laaste telg gaat het er ook (voorlopig) niet komen ook.
Ik zei al als het leverbaar zou zijn dan praat je al over een af fabriek optie en dat is heel iets anders. Dan is het een in het design geintegreerd geheel.olav schreef:Maar stel dat het leverbaar was geweest op j net nieuw bestelde Volvo zoals omschreven in je onderschrift, had je er dan voor gekozen?Volvopa schreef: Nee ze bestaan niet en gezien het ontwerp van de laaste telg gaat het er ook (voorlopig) niet komen ook.
Liever laag, ergens ter hoogte van de mistlampenVolvopa schreef:Die led lampen zitten je wel hoog Olav