Spoiler MY07 blijft een frustrerend puntje...
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Er zijn anderssoortige wasstraten waarbij hij niet los laat, het ligt aan de te grote opwaardse druk die een bepaald type roterende borstel uitoefend waardoor o.a. deze spoiler loslaat, probeer dus eens een andere wasstraat.
-
- 2nd Gear member
Is een selfwash geen optie ?
Als het een gekent probleem is en er is geen oplossing voor dan moet je ermee leren leven. Om MY 08 lampen monteren waar de andere ophanging opzit.
Ik heb zelf een spoiler zitten en mijd carwashes als de pest. Ook omwille van het krassen.
Als het een gekent probleem is en er is geen oplossing voor dan moet je ermee leren leven. Om MY 08 lampen monteren waar de andere ophanging opzit.
Ik heb zelf een spoiler zitten en mijd carwashes als de pest. Ook omwille van het krassen.
- Herror
- 2nd Gear member
Hmmm, de Volvo dealers hebben zelf toch ook een eigen wasstraat? tenminste, die 2 waar ik dan altijd kom wel 
MY08 zit inderdaad verschroefd ... dat zit als een huis .. maakt niet uit welke wasstraat ik neem .... maar wel balen dat ze zo slecht geplaatst zijn bij MY07 :S

MY08 zit inderdaad verschroefd ... dat zit als een huis .. maakt niet uit welke wasstraat ik neem .... maar wel balen dat ze zo slecht geplaatst zijn bij MY07 :S
- redikim
- 2nd Gear member
Ik zou niet weten wat het verschil is in montage bij de modeljaren 07-08-en 09 maar in de accesoire catelogus staan de volgende technische gegevens.
Technische gegevens
Materiaal:
ABS- en PC-kunststof
Kleur:
Bijpassende kleur
Gewicht van het accessoire:
1,4 kg
Montage:
Met schroef, lijm, dubbelzijdige tape en clips
Ook in de inbouw voorschriften staat duidelijk dat je zowel de lijm, de clips en de schroeven moet gebruiken om de spoiler op een deugdelijke manier te monteren.
Wij hebben er al aardig wat gezet maar er nog niet 1 klant teruggekomen met een losse spoiler.
Technische gegevens
Materiaal:
ABS- en PC-kunststof
Kleur:
Bijpassende kleur
1,4 kg
Montage:
Ook in de inbouw voorschriften staat duidelijk dat je zowel de lijm, de clips en de schroeven moet gebruiken om de spoiler op een deugdelijke manier te monteren.
Wij hebben er al aardig wat gezet maar er nog niet 1 klant teruggekomen met een losse spoiler.
Volvo V60 2.0T, POLESTAR ENGINEERED, , 6Speed Manual, Momentum, Business Pack Pro, Driver Support Line, Flamingo Red.
S70-2.4i-140pk-20v Mrt-2000 met Perfo/Aluminium inleg, Heldere koplampen en aftermarked Xenon, RICA TUNED 170PK
Nissan Primera 2.0
Nissan Almera 1.4
Mazda 323 Sedan 1.6 LPG
Mazda 323 1.3 Red Ltd Edition LPG
Mazda 323 GLX 1.7Diesel
Renault 11 TD Diesel
Fiat 127 1050
DAF 11OO Marathon Coupé
Life is better lived together
S70-2.4i-140pk-20v Mrt-2000 met Perfo/Aluminium inleg, Heldere koplampen en aftermarked Xenon, RICA TUNED 170PK
Nissan Primera 2.0
Nissan Almera 1.4
Mazda 323 Sedan 1.6 LPG
Mazda 323 1.3 Red Ltd Edition LPG
Mazda 323 GLX 1.7Diesel
Renault 11 TD Diesel
Fiat 127 1050
DAF 11OO Marathon Coupé
Life is better lived together
Als jullie er al aardig wat gezet hebben dan is verschil tussen de 07 en de latere versies bekend....redikim schreef:Ik zou niet weten wat het verschil is in montage bij de modeljaren 07-08-en 09 maar in de accesoire catelogus staan de volgende technische gegevens.
Technische gegevens
Materiaal:
ABS- en PC-kunststof
Kleur:
Bijpassende kleur
1,4 kg
Montage: