De witte is van mijn schoonmoeder.
Die blauwe daarnaast, weet je daar het kenteken van?4pr80 schreef:een plaatje met genoeg pk
Schoonvader rijdt in een V70 en vanaf vrijdag kan ik daar een C30 aan toevoegenEvolvE schreef:Goede vriendin en schoonfamilie heb je gevonden zeg... Dat zou ik
ook wel willen
die blauwe er naast is Paris Blue, tis maar net hoe het licht er op valt en welk licht er op valt, een Paris Blue lijkt wel elke keer weer anders van kleurbert67 schreef:Die blauwe daarnaast, weet je daar het kenteken van?4pr80 schreef:een plaatje met genoeg pk
Lijkt heel erg qua kleur op de 480 die ik ooit heb mogen bezitten....
Deze heeft een hele speciale functie in mijn auto....rev schreef:seg evolve die linkse schakelaar in de middenconsole waar dient die voor? op het bedieningspaneel van de zetelverwarming en verstralers.
Greetz Jan
Ik heb zou er ook iets willen aanhangen oftewel dat hij de mistlampen bij aanschakelt samen met de verstralers oftewel idd de CV maar dan zoou ik een drukknop nodig hebben.Auk schreef:Centrale vergrendeling van binnenuit
Zo gaat ie in ieder geval bij mij aangesloten worden.
Heeft ze niet toevallig ook nog een zusje?PeeJay schreef:Dan maar even een afbeelding van de auto van mijn vriendin
Helaas, uniek exemplaarEvolvE schreef:
Heeft ze niet toevallig ook nog een zusje?
Ik heb die roofrails wel eens vaker gezien, en ik kan niet echt zeggen dat ik ze mooi vind. Een ander nadeel vind ik dat je je dak moet beschadigen om ze erop te kunnen zetten.PICHT schreef:...
Valt me op dat ik één van de weinige ben met roofrails erop.
...