accuprobleem?

Alles over de 440 / 460
Plaats reactie
BartD
Starter

Hallo,

ik ben sinds een jaar in het bezit van een volvo 480 es 2.0 bouwjaar 1995. Ik ben er zeer tevreden over, echter gisteren overkwam mij iets vreemds. Bij het starten van de auto viel de dashboardverlichting uit, alsmede ook de koplampverlichting, ruitenwissers, ventilatiesysteem en de richtingaanwijzers.De toerenteller, de snelheidsmeter en de boordcomputer deden ook helemaal niets. Het vreemde is dat mijn day-light running lampen wel bleven branden. Ook de motor liep gewoon.
Het vreemde was dat na vijf minuten alles weer aansprong en ik dus weer verder kon rijden.

Het gebeurde tijdens regenachtig weer en bij het starten. Ik heb nog niet meegemaakt dat het tijdens het rijden gebeurde.

Toch heb ik hier geen goed gevoel over. Kan iemand helpen?
Zou het iets met de accu kunnen zijn??

groet
Bart
roever
4th Gear member

Zitten je accu polen en de massakabel nog wel goed aangesloten (massakabel even los halen en het oogje etc goed schoonmaken / schuren)?

Dat is het enige wat ik zo zou kunnen bedenken? Misschien iemand anders een idee?
Volvo V50 DRIVe S/S Pro Edition R-Design 2012, Winterline, Black Sapphire Metallic, trekhaak, sunblinds.
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”